Wij zitten over het algemeen bij een hele leuke kliniek voor onze paardjes, maar helaas zit er 1 man bij die ons telkens weer tegen het hoofd stoot.
Om maar eens een voorbeeldje te noemen:
Er heerst een virusje bij ons op stal, en verschillende pony's zijn al aan de antibiotica.
Gister hoestte mijn pony ook haar longen uit haar lijf, dus (wat het advies van een andere, zeer leuke, veearts was) meteen besloten haar te voeren met antibiotica.
We hadden nog maar voor 1x staan, dus ik bel de centrale op, om te vragen of ze even een potje antibiotica voor me neer willen zetten zodat ik dat 's middags op kan gaan halen.
Het telefoongesprek verliep als volgt:
(Ik noem hier mijn eigen naam en noem de "onbeleefde" veearts hier even V)
Saskia belt op, en er word opgenomen, vervolgens word er niets gezegd dus ik zeg mijn naam.
V: Hallo......
Saskia: Ik zou graag vanmiddag een potje antibiotica komen halen voor mijn pony, zou dat mogelijk zijn??
V: Zucht heel diep en zegt dan: Nou dat word moeilijk, red je het niet tot maandag??? Zucht.....
Saskia: Nee ik ga het weekend hier niet mee redden, ik heb nog maar voor 1x voeren en dat is voor vanavond.
V: Zucht en hummelt wat in de telefoon en zegt dan: nou okee ik zal kijken wat ik kan doen, het staat morgen klaar op de kliniek in *******.
Saskia: Okee hartelijk bedankt.
V: Ja doei.
Dus ga ik vanmiddag rond een uur of 4 naar de kliniek, is de kliniek dicht.
Dan maar naar de andere kliniek, die een paar kilometer verderop zit, en daar ook niets.
Terug naar huis en maar weer gebeld.
Saskia:Ik had gister gebeld over het potje antibiotica en het zou klaarstaan maar we zijn net geweest en er staat niets?
V: (op kribbige toon) Ja nou we hebben het druk, we zijn de hele dag ronde aan het rijden, het gaat niet lukken.
Saskia: (heel heel verbijsterd!!!) Gaat niet lukken? Maar meneer ik heb het echt nodig, anders kan ik het net zogoed laten!!!
V: Nou ik kijk wel of ik het klaar kan zetten, ik bel je wel. *waarna vervolgens de hoorn erop geflikkerd word*
Nouja alles goed en wel, worden we gebeld om 5 uur dat het klaar staat op de kliniek in *****.
Wij erheen, deur op slot maar daar kwam de desbetreffende 'onbeleefde' arts al aan.
Vraag ik dus aan hem of ik hier moet zijn of op de andere kliniek, hij zegt niets en stapt in de auto en scheurt weg.
Wij toch maar weer naar de andere kliniek, ook weer niks.
Nog maar een keer bellen dan.
Saskia: We zijn nu op de kliniek aan de *******weg, maar geen antibiotica.
V: Ja dat klopt je moet in ****** zijn, en dan aan de andere kant, in het kastje, dat weet je toch wel te vinden???? (op een verontwaardigde toon!!!)
Saskia: ik zal kijken bedankt!
Nouja we hebben het uiteindelijk gevonden, maar ik vind het toch wat hoe hij me te woord stond!
Mijn vraag: Wat kan ik hiermee, want ik hoor van meerdere mensen dat het een ontoeschietelijke man is.
Ik zit er serieus over te denken een klacht in te dienen, maar kan dat anoniem? (aangezien ik zelf ook diergeneeskunde studeer en dat een geweldige stageplaats is!)

Dus mij maakt het niet uit wie er komt... 
_