wat zouden jullie doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 21:22

ik heb dus nu bijna 3 maanden een arabier. ( en mijn oude pony verkocht aan mijn zusje) na 5 weken was die kreupel, uitgegleden in het land niet aan te doen na 6 weken is het over en rustig aan beginnen. 2 weken gestap en een beetje in het bos gereden, en nu weer kreupel al 2 weken, we vonden eerst een snee in z'n hoefbal, en dachten dat dat het was, nu kon ik vandaag niet en deed iemand anders haar, en het is niet alleen haar hoef, ze heeft een hele dikke bult op haar been, vlak naast haar pees, weet even niet hoe het heeft (moet harden en word dan langzaam kleiner) gaat warschijnlijk een half jaar duren (donderdag komt de dierenart, voor foto's enz)
Ik dus heel erg balen, want eigelijk kan het paard er neits aan doen dit keer kwam het door een stap waarschijnlijk, maar znaast de pees en kan die beschadigen. Ik ben het eigelijk helemaal zat, ik kan niet mee rijden betaal me scheel en heb er echt geen lol meer aan zo. Het klinkt misschien stom maar ik ben 17 en moet alles zelf betalen.
Wat zouden jullie doen? Het paard laten dekken, weg zetten op het land, en tijdelijk een paard van een ander rijden of hem verkopen. Eigelijk ben ik vanplan dat laatste in ieder geval niet te doen, maar wordt er zo moedeloos van.........
Het is echt een heel lief paard heeft nooit wat alleen bij mij ofzo.
(heeft ook bij mij mok gekregen, en grote mok bulten, stalbenen, dikke poten dus, en allemaal wondjes op zijn benen, tewijl ik hem had gekocht van iemand op stal dus bij stond hier al, en had in die tijd echt niets.)

ik baal gewoon (misschien is het gewoon een dipje maar wat denken jullie en hebben jullie dit ook gehad en wat eraan gedaan?



gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 16:50

ja dat verkopen doe ik ook gewoon niet maar ze was hiervoor dus ook al 2,5 maand kreupel.Dus ik baal gewoon ontzettent, en ik zou in het voorjaar graag starten en een paar endurence wedstrijden gaan rijden.
Ook zou ik naar horse event gaan met d'r en nu...
Ik wil misschien wel een andere pensionstal gaan zoeken, maar dat zie ik nog wel, en wachten Scheve mond

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 bezoekers