rijschoeisel, waar trainen jullie mee?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

wat voor schoeisel hebben jullie aan met trainen?

jophurs met minichaps
18 (20%)
lange chaps
3 (3%)
alleen stalschoenen (evt. met vna die lange sokken)
11 (12%)
ongevoerde plastic laarzen
1 (1%)
gevoerde laarzen (bijvoorbeeld Aigle)
10 (11%)
Mountain horse
6 (6%)
leren laarzen
41 (45%)

Totaal aantal stemmen: 90



germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

rijschoeisel, waar trainen jullie mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 13:55

Ik vraag mij gewoon even af waar jullie mee trainen?
Ik heb een hekel ana chaps, dus ik rij altijd met laarzen.

Eigenlijk altijd met leren laarzen, ook buiten en als het regent.
Ik heb verder nog ongevoerde rubberen laarzen, maar dat is eigenlijk voor modder en als ik zeker weet dat ik door de bagger moet.

Gevoerde laarzen van Aigle bliven bij mij nog gene half jaar goed, dus die heb ik niet.
Ik heb ook alleen maar laarzen waar ik ook wedstrijdne mee mag rijden. Dit omdat ik geen onzinnig spul wil hebben. Chaps mogne op wedstrijden niet, ik loop net zo lief in laarzen, dus waarom zou ik ze dan aanschaffen?

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 08:41

Renske, ik loop juist liever met leren laarzen door de blubber, omdat ik dan in ieder geval droge voeten hou, dat hou ik niet met jophurs, zo ver zak ik er soms in weg.
Die laarzen maak ik dna daarna wel weer schoon. Ze blijven goed, gewoon afspoelen, in de garage laten drogen, vet erop.

Ik had van die petrie laarzen, ik had ze alleen met wedstrijden aan, en die gingen aan alle kanten stuk. Met die andere loop ik door water, modder enz en die blijven wel goed.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nirvana95, rover_, YandexBot en 119 bezoekers