Wie kent de Domeinen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Wie kent de Domeinen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 09:24

Ik heb laatst met iemand gesproken die in Zeeland woont en die had het over de Domeinen (volgens mij in Zeeland) waar je perfect zou kunnen rijden.

Nu wil ik met een vriendin daarheen maar dat wordt lastig want we weten dus niet waar het is *LOL* Vraag aan jullie dus: Wie weet waar de Domeinen zijn en is het inderdaad zo geweldig gebied?

Ben benieuwd ....

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 09:44

Oh ik dacht dat je de opslag-, en verkoopplaatsen van Justitie bedoelde, voor verbeurd verklaarde spullen. Ook daar komen natuurlijk wel eens paarden terecht. Scheve mond

ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 13:52

Yep, dat is nabij Haamstede. Ik heb daar jaren gereden toen ik daar nog met pa en ma op vacantie ging. het is geen groot bos, in 1,5uur heb je het gehad, maar het is wel heel afwisselend en je hebt het strand er pal achter liggen.
Manege Lisiduna is een redelijke uitvalsbasis als je er niemand kent. Ylva, hier op Bokt, woont er redelijk in de buurt en kon ook wel plek regelen bij haar op stal.

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 14:07

Thanks Landrover, dat is inderdaad het gebied wat ik bedoel. Voordat we er met de paarden heengaan ga ik wel eerst even poolshoogte nemen.
Bedankt voor het aanbod voor stalling. Dit is echter niet nodig want we komen niet van zo heel ver (Spijkenisse).

Als ik geweest ben zal ik verslag uitbrengen.