Vraag aan Bokkers met zwakke rug

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 00:24

"Helaas" kan ik je gevoelens goed begrijpen. 3 jaar terug heb ik door een auto-ongeluk een whiplash opgelopen. Gelukkig heeft de aankoop van Nappie me toen heel erg geholpen met het verwerken van het hele gebeuren maar ik moet zeggen dat ik doodsangsten heb uitgestaan.........vooral in het begin was ik verschrikkelijk bang om te vallen (ik heb daardoor het tweede 1/2 jaar niet op Nappie durfen rijden omdat ik er 1 keer heel hard was afgeduveld Frusty ) Met een hele goed instructeur die mijn probleem kende en mij ook heel goed heeft geholpen kan ik nu zonder pijn genieten van het rijden. Mijn instructeur nam mijn paard steeds over wanneer ik niet verder durfde te rijden of als ik teveel pijn in mijn nek kreeg. Zij reed Nappie dan verder en liet me dan na een tijdje weer opstijgen om te voelen wat ik verkeerd had gedaan of hoe ik het makkelijker op kon lossen voor mezelf zonder dat het nadelige gevolgen had voor Nappie of mijn nek.

Inmiddels ben ik verhuisd naar een nadere stal en heb ik helaas mijn eigen instructeur niet mee mogen nemen....maar ik kan inmiddels wel genieten van mijn paardje en eerdaags ga ik op zoek naar een nieuwe instructeur die ook mijn probleem kan begrijpen en mijn paard en mij daarin kan begeleiden om verder te komen.

Ik kan je niets over hulpmiddelen vertellen maar ik kan je wel zeggen dat je absoluut weer moet gaan proberen te rijden......gewoon rustig aan en op den duur kan je er echt weer van gaan genieten zonder de angst Knipoog

Veel succes en als je nog wat wil vragen mag je me altijd pben Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, gewoonmarie, lovelance, Sjors050 en 114 bezoekers