Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Flink inslaan dus... Hamsteren!!!!
snowdon schreef:Flink inslaan dus... Hamsteren!!!!
Hoelang zijn die wormspuiten eigenlijk houdbaar?
wij zijn al flink aan het inslaan

Maryanne schreef:Dat slaat echt helemaal nergens op :s Inderdaad maar even heel wat inslaan!!
Citaat:De wormen worden resistent tegen de ontwormingsmiddelen.
MISTRAL94 schreef:Wie weet worden de wormspuiten wel goedkoper, de wonderen zijn tenslotte de wereld nog niet uit![]()
Schimmelig: Ik weet wel wat ik gehoord heb, mijn oren mankeert niets aan!
Ik had het eerder hier gelezen en heb het gister nagevraagd
hns schreef:
Ik plaats het nog één keer hier neer.Citaat:De wormen worden resistent tegen de ontwormingsmiddelen.

Schimmelig schreef:MISTRAL94 schreef:Wie weet worden de wormspuiten wel goedkoper, de wonderen zijn tenslotte de wereld nog niet uit![]()
Schimmelig: Ik weet wel wat ik gehoord heb, mijn oren mankeert niets aan!
Ik had het eerder hier gelezen en heb het gister nagevraagd
Dan moet ik het vast ergens online terug kunnen vinden. Ik heb nog nergens iets, maar dan ook 'iets' kunnen vinden. Je oren zullen prima zijn, daar niet van. Misschien mankeert er iets aan de bron?
MISTRAL94 schreef:Het is al eerder in het setjestopic geschreven, die mensen hebben het ook van de dierenarts gehoord. Maar goed we zullen zien, ze zullen hier dan wel bekendheid aan maken. Daar komt bij mijn dierenarts was hier absoluut niet blij mee, waarom zou hij dit soort dingen verzinnen?!