Groetjes
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Hinke schreef:http://www.ijslandershop.nl
Weet alleen niet hoeveel je er per keer kan bestellen omdat ze alleen onder een bepaald gewicht leveren.
Tancreda4 schreef:Over die aura(?) koeken. Zijn die ook anders van smaak? Ik heb namelijk met moeite een doos van die sumerfit koeken opgevoerd aan mijn paard (of iig voor 3 kwart) maar ze vertikt het nu helemaal - Vieeees
en er zit 25 kilo aan koeken in.ikke schreef:Tancreda4 schreef:Over die aura(?) koeken. Zijn die ook anders van smaak? Ik heb namelijk met moeite een doos van die sumerfit koeken opgevoerd aan mijn paard (of iig voor 3 kwart) maar ze vertikt het nu helemaal - Vieeees
Nee, het is puur de andere naam en verpakking (en summerfit is de helft duurder!!)

Alleen hebben de meeste pavoverkooppunten wel summerfit en aura niet, heb er hier in de buurt 7 gebelt waarvan eentje aura voor me kon bestellen.
Cheveyo schreef:waar woon je lika? ik heb nog wat namelijk
ikke schreef:Tancreda4 schreef:Over die aura(?) koeken. Zijn die ook anders van smaak? Ik heb namelijk met moeite een doos van die sumerfit koeken opgevoerd aan mijn paard (of iig voor 3 kwart) maar ze vertikt het nu helemaal - Vieeees
Nee, het is puur de andere naam en verpakking (en summerfit is de helft duurder!!)