Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:Ik ken dat soort mailtjes wel. Gewoon antwoorden op hun vragen, als het onzin is, merk je dat vanzelf wel. Cash afrekenen en dan mogen ze je paard meenemen.
Cassidy schreef:Ik kan me niet voorstellen dat iemand uit de States zomaar overkomt om het paard te komen bekijken, maar aangezien Warmbloedpaarden in de States erg duur zijn, kan ik me wel voorstellen dat ze in Europa gaan shoppen.
Stuur wat foto's op, vraag haar gegevens, en foto's van kinderen en paarden hoeven niet perse echt te zijn.
Als je je paard liever in Nederland wilt houden, zou ik zeggen: niet doen. En anders: eerst het complete bedrag en in contanten, daarna mag het paard pas van het erf af.
Riant schreef:Dus verkoop alleen onder jouw voorwaarden en met contant geld (ook geld op je rekening kan er weer af gehaald worden) en anders niet.
Een voorschot zou ik ook zeker niet doen! alles of niks anders ben je zo voor 600 euro je paard kwijt.
Je moet pas acoord gaan met de verkoop als je ook echt zeker van je zaak bent en eerder niks toezeggen
Prisca schreef:NIET DOEN dit is een bekend Email adres. Mails negeren want het zijn oplichters.
staat dit ook op marktplaats?
Kijk maar eens op het forum van Marktplaats die zie je hoe de praktijken gaan.
Er zijn dus mensen die een dure fotocamera opgestuurd naar het buitenland (Nigeria). Het geld zou bij een bank staan en zodra het product onderweg was het geld doorboeken je begrijpt het persoon is camera en geld kwijt.
Dom dom dom dom...
liannes schreef:haar naam heb ik volledig terug kunnen vinden op het internet, ze heeft zelf wel paarden, en gaat naar keuringen toe,
iig wel iemand die echt paarden heeft
liannes schreef:haar naam heb ik volledig terug kunnen vinden op het internet, ze heeft zelf wel paarden, en gaat naar keuringen toe,
iig wel iemand die echt paarden heeft
naadje24 schreef:ben benieuwd ...meestal reageerd ze binnen 24 uur
Cassidy schreef:naadje24 schreef:ben benieuwd ...meestal reageerd ze binnen 24 uur
Dit is wel verdacht....als het menes is, dan gaat er doorgaans wat langer tijd overheen.
Cassidy schreef:naadje24 schreef:ben benieuwd ...meestal reageerd ze binnen 24 uur
Dit is wel verdacht....als het menes is, dan gaat er doorgaans wat langer tijd overheen.