nou ik die info gestuurd, in het engels, kreeg ik een e-mail dat hij het eens was met de prijs en graag mijn paard (blind-zonder te komen kijken, rijden etc.) wil kopen, en dan komt hij in amerika of engeland te koop te staan...
hij stuurt ons dan een cheque op van 7600 euro!!!!!! en dan zouden wij het geld naar de postbank brengen en het contant laten maken. Daarna zouden wij de prijs van het paard van het bedrag aftrekken, en een extra 100 euro voor de moeite, dan zouden we de rest opsturen naar een bepaald vervoersbedrijf en dan komt zijn vertrouwenspersoon mijn paard halen...
nu had ik een aantal vragen,
is dit wel te vertouwen?
én ik weet niet wat er uiteindelijk met mijn paard gaat gebeuren :S, of hij wel goed terecht komt etc.
kan dit witwasserij van geld zijn?
Moeten we het doen of niet :S?
kortom, Linedancer blijft bij ons tot we het geld in ons hand hebben en weten dat het oké is.
maar ik vind het ook best raar dat hij blind mijn paard opkoopt, en ons als het ware zomaar met 7600 euro toevertouwd terwijl we gewoon weg kunnen lopen met het paard en het geld! (misschien is hij wel zó rijk dat als we ermee weglopen dat het hem niks scheelt

dus ik vraag even de mening van bokt, ik denk niet dat we het doen omdat we vooral niet weten waar Linedancer (toevallig engelse naam

groeten nathalie, kraak me liever niet af maar geef tips etc.