Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik heb de compostton gebruikt en het werkte echt prima! Hooi blijft droog, schoon en het waait niet weg.
sandr0 schreef:isabonny:als je t los op de grond gooit waait t heel je land over en bij nat weer dus ook de blub in
.
). nu met de kou hang ik ook nog twee hooinetjes aan het schuilhok... Sientje schreef:In plastic hooibakken, nou ja, hooibakken... meestal op MP te vinden onder de zoekterm 'quarantainebak'.
maar hij is wel 3 keer ontsmet en uitgewassen geweest voor ik er hooi in durfde doen
. Onze hangen tussen 2 palen en de paarden kunnen er van 2 kanten uit eten. Voordeel is dat ze er op de grond geen zooitje meer van maken, ze kunnen niet meer in hun hooi piesen en poepen en doordat ze het hooi tussen de gaten uit moeten halen, zijn ze veel langer bezig met hun hooi
.
Radisha55 schreef:Ik hoop wel dat het prikkeldraad weggaat?

)
Bovendien waait het ook niet weg
Sterre schreef:Wij hebben sinds kort hooinetten en dat gaat prima.
Zo´n hooinet dus, alleen staan die van ons vrij op de paddock.
Kaplaars schreef:Het prikkeldraad gaat zeker weg, de missie om de weide paard-proof te maken is net van start.
Bedankt voor alle reacties. Ik vind jullie oplossingen erg innovatief! Leuk om te zien hoe iedereen weer iets anders bedacht heeft.
@sterre: dat is ook wel geniaal. Kun je die bij ruitersportzaken kopen? en zijn ze makkelijk te vullen?
Kaplaars schreef:@evelyne79: Daar zat ik inderdaad naar te kijken, maar ze kosten rond de duizend euro, dus ik wilde hier vragen of dat goedkoper kon.