Hoe kom ik aan meer publiciteit?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Hoe kom ik aan meer publiciteit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 22:49

Hai hai

Ik ben nu medevrijwilliger bij een prachtig project. Er wordt op het moment een stichting opgericht om mishandelde en misbruikte kinderen naast hun therapie bij de paarden hun trauma's te vergeten. De paarden zijn een positieve invloed op de therapie, wat ook bewezen is. Mijzelf hebben de paarden me ook altijd door mijn 'moeilijke jeugd' geholpen, dus ik wil graag helpen. In januari gaan ze van start, maar nu is er nog meer geld nodig e.d. (ze kunnen nu een halfjaar draaien). Hoe kom ik aan meer publiciteit zodat er meer sponsors komen, want dit project verdient een kans!

Ik heb al gemaild naar rtlfm kerstwens, hart in aktie, rtvoost en het jeugdjournaal. Wie heeft er nog meer ideeen om deze stichting te helpen?

o0Steffie0o

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:52

Hart van Nederland?
die zou je ook nog kunnen proberen.
dit project verdient idd zeker een kans!

Eleionomae

Re: Hoe kom ik aan meer publiciteit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:52

Kun je niet folders verspreiden? en ophangen op plekken waar veel mensen ze lezen?
Een internetsite opzetten? of iets via je school doen misschien? misschien zijn er wel studenten die je willen helpen

Mick_G

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:53

zeker een héél goed doel!
misschien kan je iets regelen met beroemde ruiters/ amazones, dat ze ambassadeur/ ambassadrice van de stichting worden.
Vraag anders eens aan tyrza hier op bokt!
Anky is toch ook ambassadrice van een stichting voor kinderen?? Misschien kun je haar mailen?

Joki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 23:02

Dat is een erg goed idee!

Waarschijnlijk komt er ook nog een clinic om geld in te zamelen.

Ik kan het jullie nog sterker vertellen; ze zullen gaan rijden enz op mishandelde paarden die opgevangen zijn en weer helemaal normaal geworden zijn. Dus zowel voor de paarden als de kinderen een geweldig doel

Iranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 23:06

Mooi project!!! Misschien kun je kranten benaderen zoals Metro en Spits..? Of regionale (huis-aan-huis-) bladen.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 19:55

Door wie is dit project georganiseerd?? Hebben ze geen site ofzo?

Francien_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 19:57

o0Steffie0o schreef:
Hart van Nederland?
die zou je ook nog kunnen proberen.
dit project verdient idd zeker een kans!

Ja idd!

Lins_Vetra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:20

Het idee van whispertje vind ik errug goed!!

De stichting trouwens ook!! Heel veel suc6 ermee!!

Nibbit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:22

Piet Paulusma, bij het weerbericht?

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 22:33

Wat ontzettend mooi dat jij deel uit mag maken van zo'n project.

Het team van getsolenpaarden.nl heeft gisteren allerlei lokale omroepen geschreven en vandaag al meerdere opnames voor radio gehad. Dat loopt storm, dus waag een poging zou ik zeggen, hebben die zenders vast wel belangstelling voor, t gaat immers om een zeer goed doel.
Mag ik vragen om welk project het gaat, heb je een webiste oevallig? Vind het nl wel erg interessant.

Joki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 10:43

Op het moment is er nog geen vaste website, maar als de stichting rond is met de KvK dan komt die er zeker. Het is de bedoeling om vanaf Januari te gaan draaien. Dus binnenkort zijn we er echt. Daarbij worden ook op Bokt (maar dat topic moet ik nog even afmaken) nieuwe paardenspullen verkocht en een deel van het geld daarvan gaat direct naar de stichting

pony

Re: Hoe kom ik aan meer publiciteit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 11:57

Misschien zou iemand van bokt de internet site kunnen maken?
Er zijn hier op Bokt vast mensen die voor zo'n mooi project zich wel willen inzetten. Ook vormgevers, schrijvers en fotografen kan je hiet vinden. Als fotograaf zou je Bokker Antoinette misschien kunnen vragen zij woont bij jullie in de buurt. Voor een schrijver en vormgever zou je een oproep kunnen doen.
De schrijfster zou ook persberichten kunnen maken die kan je naar alle media sturen samen met de foto's. Het idee van Whispertje is ook erg goed.
Heel veel succes met het project.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 11:59

Misschien is het handig om wat meer info te geven. Behalve dat het een stichting is weten we weinig. Waar zitten ze? Wie zit erachter? En wat zijn jullie plannen precies?

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 12:16

manzano schreef:
Misschien is het handig om wat meer info te geven. Behalve dat het een stichting is weten we weinig. Waar zitten ze? Wie zit erachter? En wat zijn jullie plannen precies?

Ja, wat meer info zou wenselijk zijn, zo kunnen we gerichter sponsors zoeken o.i.d.
Kom eens met namen, vestigingsplaats, visie. Wie gaat de boel leiden?

Joki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 14:41

De boel wordt geleid door Paardenpraat (ik denk dat ze zo ook hier heet) en in samenwerking met Professor op bokt. De vestigingsplaats wordt Tubbergen dat is in de buurt van Almelo.

De preciese plannen zijn om de kinderen een aantal keer per week met een busje naar stal te brengen en dan onder begeleiding van vrijwilligers ze contact (in allerlei vormen) te laten hebben met paarden

Krips

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 14:53

Kun je ook niet bij de regionale kranten informeren? Of bijvoorbeeld in een paardenblad? Ook zou ik is informeren of die andere hulp voor die kinderen bijvoorbeeld mee kan helpen opzetten?

veel succes, want het klinkt gweldig!

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 15:10

Paardenpraat is gebanned van bokt

Joki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 15:26

Okay dat kan maar maakt dat verder iets uit?

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:26

Aha, van Daphne begrijp ik. Evengoed een fantastisch initiatief. Mocht dit van haar zijn, verbaasd het mij wel degelijk dat er nog geen site is, gezien zij juist daar best goed in is en met allerlei zaken bezig is.

Succes met alles.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:31

Ach was hetzelfde gedoe toen met dat Brooke. Zodra mensen info wilden kreeg je een link en daar stond gewoon niets op. En achteraf is er nooit meer wat van gehoord (wat het heeft opgeleverd)..........

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:59

Nou dat is het hem juist. Dit is echt waar een gigamooi initiatief en steun altijd dat soort dingen, weliswaar niet in de vorm van geld ( want dat kan ik gewoon niet) maar in een andere vorm, door iets te betekenen qua anders oort hulp.

Ze heeft altijd hele mooie ideen, maar ik zelf zou geen donaties doen of sponsoren als bedrijf zijnde, juist omdat er veel van dit soort acties al aan haar naam hebben gehangen en nooit er iets van te zien is geweest. Niets ten nadele van Daphne hoor, laat ik daar wel even heel duidelijk in zijn, want de bedoelingen zijn erg goed. Doordat het nog geen stichting is, is het denk ik heel erg moeilijk om financiele steun te krijgen, maar zoals wat TS doet, spullen verkopen en de opbrengst zelf aan dat project te doneren is wel goed. Als je toch iets nodig hebt, waarom dan niet op zo'n manier.

En voor de rest, want daar ging dit topic tenslotte over gewoon promoten tot je er scheel van ziet, maarz org dan wel dat jullie eerst een mooie site hebben..

Joki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 20:07

Ik heb al tegen Daphne gezegd dat er een site moet komen en daar komt ze ook niet meer onderuit met mij als publiciteitspersoontje (ik ben lichtelijk vasthoudend )

Neroo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:08

Wat een prachtig project !

site opzetten is een goed idee
net als hart in actie!

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:10

Joki schreef:
Ik heb al tegen Daphne gezegd dat er een site moet komen en daar komt ze ook niet meer onderuit met mij als publiciteitspersoontje (ik ben lichtelijk vasthoudend )

Goed zo, hahaha