Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BrittKitt schreef:Zijn al erg veel topics over, gebruik de zoekmachine maar eens.
De meningen zijn er over verdeelt iig
Ik zou niet betalen voor een verzorg-/bijrijdpony, je bewijst elkaar een dienst vind ik.

ponyfee schreef:ik zou er wel voor betalen, je mag tenslotte ook rijden..
als je gratis wil rijden, dan koop je zelf maar een paard is mijn mening dan.
En velen zoeken een bijrijder juist om de kosten te delen.
ponyfee schreef:kan me er sowieso wel op ergeren die tieners die gratis en voor niks willen paardrijden, zoek een baan en koop dan zelf een paard!

NathalieBerg schreef:Als je er dan voor zou moeten betalen, wat vinden jullie een schapelijk bedrag? Is 75 euro volgens jullie dan teveel in de maand?
( ik mag wel rijden )
de reden voor de eigenaars zijn ( 2 oudere mensen ) voor zo toch nog wat inkomen te hebben en bij een manege betaal je meer.

ponyfee schreef:kan me er sowieso wel op ergeren die tieners die gratis en voor niks willen paardrijden, zoek een baan en koop dan zelf een paard!
Jus_dOrange schreef:NathalieBerg schreef:Als je er dan voor zou moeten betalen, wat vinden jullie een schapelijk bedrag? Is 75 euro volgens jullie dan teveel in de maand?
( ik mag wel rijden )
de reden voor de eigenaars zijn ( 2 oudere mensen ) voor zo toch nog wat inkomen te hebben en bij een manege betaal je meer.
Mag je elke dag rijden of heb je een aantal vaste dagen?

Gabberfreak schreef:ponyfee schreef:kan me er sowieso wel op ergeren die tieners die gratis en voor niks willen paardrijden, zoek een baan en koop dan zelf een paard!
Maar er zijn er óók bij die de klusjes er om heen ook willen doen + niet alleen maar hoeven te rijden