Even een berichtje vanaf mijn SA want mijn verzorgster zit hier ook op bokt...
Ik vraag me af of ik geld moet vragen aan mijn verzorgster...
Dit is om het mij wat makkelijker te maken omdat ik sinds kort de kosten heb van een eigen huis. Zij mag zo vaak rijden op mijn paard als ze wil (ze gaat altijd 3× in de week) en ze mag er echt alles mee doen. Van de winter mag ze zelfs mijn paard 2 weken meenemen op vakantie. Ik betaal dan wel de volle pond stallingsgeld, terwijl zij mijn paard 2 weken meeneemt. Opzich zou ik hier natuurlijk gewoon eenmalig de helft van de stallingskosten voor kunnen vragen, maar ik wil het liefst gewoon dat zij periodiek wat betaald...
Ik zat eraan te denken om haar de hoefsmid te laten betalen. In mijn regio kost dat 75 euro voor vierkant bekappen + beslaan. Mijn paard wordt eens per 2 maanden beslagen dus zou dat gemiddeld op 37,50 per maand uitkomen. Dit is niet te veel toch? Mijn verzorgster heeft een fulltime baan en woont nog bij haar ouders (waar ze wel kostgeld betaalt) dus ze zou de kosten wel kunnen opbrengen.
Of moet ik meer vragen? of juist helemaal niks. Wat vinden jullie?
Als ik haar dan laat betalen, moet ik dan voor haar een contract opstellen? of is dit niet nodig? Ik zou dit wel graag willen, zodat zij ook zeg maar zeker is van haar zaak.
Wat zou er allemaal in het contract moeten staan enzo? jullie tips?
Alvast bedankt voor de reacties!

)

en je heb een zadel dat lekker zit