hee ik heb een vraagje welke antiklit gebruiken jullie en welke is volgens jullie de beste? en wat is de prijs ervan? ikzelf heb nu die van de divoza in zo'n oranje fles, maar vind deze niet goed omdat hij de staart niet echt ontklit om zo maar te zeggen weet btw niet of het hier goed staat sorry daarvoor;)
Geplaatst: 14-05-10 07:37
Ik maak het minder saai Ik vind Cowboy Magic namelijk bagger spul. Op het moment van gebruiken werkt het super, maar na 1 dag is het resultaat ook wel weer foetsie.
Ik gebruik magic spray uit Duitsland. Dat is nou eens fijn spul 1x sprayen per week is genoeg. En het is veel betaalbaarder dan Cowboy Magic.
Tinkermuts
Geplaatst: 14-05-10 07:40
Ik zeg ook cowboy magic, ontklit super maar voed ook het haar van je paard.
die oranje fles hierboven breken de haren van.
Desillies hier op bokt verkoopt het tegen een mooie prijs.
tis niet goedkoop maar je doet er echt lang mee, even wat op je hand en in de manen en staart van je paard smeren, blijft ook een tijd zitten.
bij ons tinkerbezitters is het spul echt een must have in ons poetskastje haha, die van mij zijn dan ook best harig, ik smeer het erin maar kam de manen en staart nooit uit, beetje ontklitten met de vingers.
Erna_
Geplaatst: 14-05-10 08:25
Voor de verandering: Cowboy Magic Ik vind het echt superspul, klein beetje op je hand doen, in de staart wrijven, even laten intrekken en de klitten vallen er zo uit
Tigra_
Geplaatst: 14-05-10 10:34
Dan ga ik echt verandering brengen Ik gebruik Bio Silk is eigelijk voor mensen. Maar werkt echt geweldig bij mijn paard. Hoef het maar 1x in de 3 weken op te brengen en de staart en manen blijven mooi zijdezacht heelijk spul kost alleen wel wat. Maar heb nu een klein flesje wat ik voor zo'n 4 paarden gebruik en doe er toch al een half jaartje mee dus vind het zeker z'n geld wel waard.
Klein flesje van 50 ml kost rond de 16 euro. En 150 ml zo'n 29 euro. Maar wat ik al zij ik hoef het maar 1x in de 3 weken te gebruiken en doe er dus al ruim half jaar mee voor 4 paarden. Elk paard heeft andere manen dus weet niet of het bij allemaal zo goed werkt maar bij deze 4 dus wel.
HazyDawn
Geplaatst: 14-05-10 14:53
Wij gebruiken ook Cowboy Magic voor onze pony. Wel duur maar werkt prima.