Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
goeroe schreef:Mijn pony staat inderdaad niet in Zuid-Holland maar vlakbij Groningen. Dat neemt niet weg dat ik 240 euro veel geld vind en voor een opfok al helemaal! Ik ben blij dat ik hier woon en niet in het westen van het land want dan kon ik geen pony houden.Als ik TS was zou ik een goede opfok in Groningen of Friesland zoeken, dan kan ze van het geld dat overblijft lekker uit eten gaan of sparen voor een zadel ofzo.
Chrisssy schreef:Jaap en Herma Muilwijk in Groot Ammers is een aanrader. Ik weet niet heo oud je baby is maar voor mijn 2 jarige komt het neer op 240 euro pm, voor een veulen in de richting van de 160 euro pm geloof ik.
Ze hebben weidegang, maar ook een binnenstal.
als je even googled kom je op hun site!
anneliesdj schreef:Chrisssy schreef:Jaap en Herma Muilwijk in Groot Ammers is een aanrader. Ik weet niet heo oud je baby is maar voor mijn 2 jarige komt het neer op 240 euro pm, voor een veulen in de richting van de 160 euro pm geloof ik.
Ze hebben weidegang, maar ook een binnenstal.
als je even googled kom je op hun site!
Wow wat duur, wat doen ze met de paardjes en wat voeren ze?
Michelle19 schreef:Goeroe als je even goed leest, zie je dat die 240 euro waar Chrissy het over heeft niet voor opfok is maar voor gewoon pension
Michelle19 schreef:Jij zegt dus dat zij een opfok zou moeten zoeken in jouw regio..Hoe vaak zou ze het veulen misschien willen gaan bezoeken?? Ik kan me voorstellen dat ze wellicht wel regelmatig langs wil gaan om even te kijken. Het zeker 2 uur rijden, benzinekosten tikken zo lekker aan en heeft ze wel vervoer om er te komen? En wat als er iets acuut aan de hand is met het paard en ze moet direct komen?
Michelle19 schreef:En wat als het paard dan de leeftijd heeft dat in pension moet??? Moet ze dan naar jouw regio komen verhuizen