http://www.horsetesting.com/CCalculator1.asp
Mijn laatste kombi zat op 1,56%
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 
weet dus al wat voor kleur het gaat worden, nou nog kijken of er ook vlekken op willen komen. Vind het wel jammer dat je in die calculator niet de sabinofactor kan aanklikken. jeddah schreef:Hmmm klopt helaas dus toch niet helemaal. Jammer, want is wel handig zo'n site!
rina schreef:de uitslag voor Feline die drachtig is van Breeze 100.00% - Chestnutweet dus al wat voor kleur het gaat worden, nou nog kijken of er ook vlekken op willen komen. Vind het wel jammer dat je in die calculator niet de sabinofactor kan aanklikken.

Natascha dH schreef:jeddah schreef:Hmmm klopt helaas dus toch niet helemaal. Jammer, want is wel handig zo'n site!
Jawel hoor, een kans van 1 % betekend nog steeds dat het kan, de kans is alleen een beetje klein. Het bewijs staat bij mij op stal![]()
.
komt omdat ik haar vlekken helemaal geen sorrel kleurtje vind hebben. En als ik naar haar maantop kijk.. die vind ik zwart...
en een hele donkere nog wel
, maar op het DPHC-forum heb je gezegd dat Zowie een (maximaal) Frame/Sabino Overo is. Dus wat moet ik bij die calculator nou invullen? Frame Sabino, Frame Overo, Sabino ??? (Zal in 't vervolg bij gaan houden waar jij je kleuren genetica clinics hou, want begin het toch steeds interessanter te vinden !!!
)
.
jeddah schreef:Ik heb 4 Maart bij WSW een clinic..
dubbele post... rookie schreef:Bedankt voor de antwoorden..!jeddah schreef:Ik heb 4 Maart bij WSW een clinic..
Mmmm... too bad, volgens mij staat de jaarvergadering DPHC in mijn agenda en krijg m´n YEPHA dan natuurlijk![]()
En even off-topic, ben jij er dan niet bij als aftredend bestuurslid om de bos bloemen en alle dankbetuigingen etc. etc. in ontvangst te nemen ???![]()
![]()
![]()