Hesa tuff Chic en Broadway BH

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Seppe

Berichten: 743
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Belgiƫ

Hesa tuff Chic en Broadway BH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 18:25

Wie kan me iets vertellen over deze 2 hengsten?

Hoe zijn hun nakomelingen? Kennen jullie nakomelingen in Nederland/Belgiƫ?

Dank!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Re: Hesa tuff Chic en Broadway BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:40

Ik heb de eer gehad Broadway BH zeer recent (afgelopen zaterdag en een week of 5/6 daarvoor) in levende lijve te ontmoeten. Een machtig paard dat gewoon tussen de andere paarden gestald staat.

Afgelopen zaterdag zijn we een jaarling merrie van hem voor vrienden op wezen halen en zij is prachtig van bouw en karakter.

Neem gerust contact op met Rolf Peterka, hij zal graag over zijn hengst vertellen en is ook eerlijk (anders zou hij het niet zolang volhouden, volgend jaar verwachten zij hun 1.000e veulen!).

Kijk je naar deze hengsten voor een dekking of heb je een nakomeling op het oog?

Boldly

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Hoorn

Re: Hesa tuff Chic en Broadway BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:33

Ik heb een kleinzoon van Broadway BH, super braaf dier! Hij staat in mijn profiel. Ook Dave zijn vader, de zoon van Broadway is een heel braaf dier. Hij staat op de Kalverhoek.

Broady
Berichten: 256
Geregistreerd: 08-02-05

Re: Hesa tuff Chic en Broadway BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:16

Ik heb een kleindochter van Broadway BH Knipoog haar papa is dezelfde als Boldly noemt. Super braaf paard!! De meeste broadways zijn ook zeer getalenteerd (die ik ken dan).

Christina
Berichten: 262
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Chaam

Re: Hesa tuff Chic en Broadway BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:54

Ik heb een zoon van Broadway BH. Het is een 3 jarige ruin die ik dit jaar zelf in ben gaan rijden. Hoewel we tot nu toe meestal in het bos hebben gereden vanwege het goede weer, pakt hij de oefeningen die ik heb gedaan in de bak erg makkelijk op. Hij is cool, niet snel gefrustreerd, heeft geen problemen gehad om met mij op zijn rug zijn balans te vinden en heeft een heerlijke galop.