Naam gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: Naam gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 00:33

Ik vind't ook nogal onzin om een beroemde ouder er percé in te willen hebben... al die namen lijken zo vreselijk op elkaar, van die 200 in een dozijn namen... Doc's, Lena's, Zippo's... honderden zijn er van...
Laat zo'n paard lekker bekend worden onder z'n eigen naam. Als men om één of andere rede percé wil weten wat z'n afstamming is weten ze dat echt wel te vinden. Ik had als 3e keus een soort perciflage op dat soort namen.. Dot heeft Scribbles, Jetalito en Bid Bar in d'r papier... ik had Scribbelitobar als derde keus... Clown Ja, als je't doet moet je't ook góed doen vind ik! Haha! Duivel
(zelfde gezeur als je kind vernoemen naar opa's en oma's.. en maar puzzelen om niemand te beledigen omdat je'm er niet in hebt Rolleyes Ziek )

Wat dat 'sound alike' betreft. Officieel mag het niet, maar ik heb al zó veel voorbeelden gezien waar het wel gebeurd. Gewoon zorgen dat je een hele goeie tweede keus hebt die je ook leuk vindt en gewoon proberen. Nee heb je...

MiekeB

Berichten: 285
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Naam gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 07:10

Daar heb je natuurlijk gelijk in, proberen kan altijd!

Anoniem

Re: Naam gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:28

Ik ben nog steeds helemaal blij met de naam van mijn hengstje, niks geen Smart Little of Lena erin (is o.a. achterkleinzoon van Smart Little Lena). Heb een geweldige naam, [naam] [naam], met dank aan Francis.

Francis, je kunt zo een paardennamen boek beginnen joh! Knipoog

Enne...Gee Im Jamie vind ik echt helemaal top!!!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: Naam gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:56

Ah, kwestie van een beetje fantasie (en daar heb ik heel veel van Haha! Clown ) en wat inspiratie. Soms lukt het, soms ook helemaal niet.

Gee Im Jamie vond ik zelf ook wel de leukste ja... En Just Jamie, maar dat wordt dus lastig begrijp ik...

MiekeB

Berichten: 285
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Naam gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 20:08

Gee Im Jamie is inderdaad erg leuk Haha!

Jewels

Berichten: 8
Geregistreerd: 29-08-06

Re: Naam gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 20:35

Bar phoebe rebel