Wat worden de vaders in 2007?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jewel2
Berichten: 66
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Golenkamp/Duitsland

Re: Wat worden de vaders in 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:38

Hey allemaal,

Mijn BS merrie is gedekt door Jetalito Jet Set!!
29 mei wordt ze gescand, ben benieuwd, hou jullie op de hoogte!!

Groetjes,liesbeth.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:52

Jeddah, Make My Grey is prachtig!! Dat ik die nog niet eerder gezien heb Groot gelijk dat je dat eens wilt proberen Ben sowiezo wel gek van Barpassers kinderen

Redneck

Berichten: 1183
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Castenray

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:24

Update: vanmorgen is de dierenarts geweest.......Senora Holly is drachtig! Van onze eigen hengst Kelo Whiz.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:45

Ja, das wel een gave "ontdekking" eh? Ik zou daar heel graag ooit eentje van willen met Senna! Wie weet.. in de verre toekomst?

Gefeliciteerd Redneck! nu nog maar 11 maandjes wachten!

judith
Berichten: 1186
Geregistreerd: 14-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 13:18

woensdagmorgen weten wij of we volgend jaar een veulen van Very Inviting kunnen verwachten

Natascha dH

Berichten: 995
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Tollebeek

Re: Wat worden de vaders in 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 13:27

Na het mooie succes van dit jaar http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=130&t=585826 hebben we besloten Toppie (Topnotch Sugar) nog een keer te laten dekken door Magic Power Special. Afgelopen woensdag is Toppie op 17 dagen drachtig gescanned!!!

Dit volle broertje of zusje van Dutch (is van Monique) verwachten we dus volgend jaar april. We weten nog niet of we het houden of dat het verkocht gaat worden, maar als Toppie net zoiets moois als dit jaar gaat fabriceren dan wordt het toch wel heeeel verleidelijk om het te houden......
(ik ga er nog een baan bijnemen.. )

jewel2
Berichten: 66
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Golenkamp/Duitsland

Re: Wat worden de vaders in 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:59

Hallo allemaal,

Mijn merrie is 17 daagjes in blijde verwachting van Jetalito Jet Set!
We hopen op een mooi vlekje, afwachten maar, duurt wel lang 11 maanden!!

Groeten, liesbeth.

takoda

Berichten: 152
Geregistreerd: 18-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 09:05

hey , allemaal.

na de geboorte van [/b]Takoda my magicdancer dit jaar, was ik zo tevreden over magic power special.

dat ik heb besloten om alle 4 merries dit jaar door hem te laten dekken.
natuurlijk hoop ik dat er volgend jaar een paar bontjes bij zijn,
maar zelfs als de vlekjes ontbreken, dan zijn zijn kids nog bloedmooi.

Chipola spotted pebel
Early white splash
War bond dancer
en Maxem versary.
zijn nu ondertussen door magic gedekt.



maxem versary en early white splash zijn al gescand en drachtig, en de andere twee weten we binnenkort.

op naar nog een jaar met hele mooie vertederende veulens.

spotless

Berichten: 421
Geregistreerd: 12-09-02
Woonplaats: Bispgården, Zweden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:52

Onze kleine meid Hollywood MahpiyaLuta, in de wandelgangen Mappie , (die dus al niet meer zo klein is ),
pedigree: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+mahpiyaluta ,
is nu 19 dagen drachtig van Colored Colonel B van Eifel Gold Ranch (zie: http://www.eifelgoldranch.be/, stallions)
De eerste inseminatie met zijn bevroren kwakkie meteen raak, onze dierenarts kan heel goed mikken

Het enige minpuntje hieraan is dat we het veulen zullen moeten verkopen . Waarom ben je er dan aan begonnen zullen jullie zeggen. Nou omdat we het wel belangrijk vinden voor haar om haar pupertijd af te sluiten met een veulentje en hierdoor echt volwassen te worden (we hebben aan haar moeder kunnen merken dat dat echt zo werkt ). Maar 3 paarden kunnen we ons echt niet veroorloven . Dus eigenlijk ben ik al aan het afscheid nemen voordat het geboren is (ik weet het ik ben een muts ). Als er iemand hier is die ongezien belangstelling heeft houden wij ons aanbevolen (hoe minder het ´van mij´ is, hoe makkelijker - hoop ik - dat het wordt Afbeelding)

mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 13:02

Wat een vreemde gedachtegang: pubertijd afsluiten met een veulen???

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 14:34

Nou snap ik waarom ik zo jeugdig blijf

4pleasure
Berichten: 897
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Wat worden de vaders in 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:01

Sonja schreef:
Nou snap ik waarom ik zo jeugdig blijf


hihi... Ja ik ben dan nog wel niet zo oud, maar nu snap ik wel waarom ik in de pubertijd ben blijven hangen??

anika

Berichten: 1507
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Kootwijkerbroek

Re: Wat worden de vaders in 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 17:36

Noortje is drachtig van Ice nu 18 dagen over drie weken weer scannen. De merrie's hier dus lekker vruchtbaar.

De ander 4 merrie's die wij gebruiken moeten nog even 15 dagen wachten we hopen dat het gelukt is.

De 3 merrie's waar we dekkingen aan de eigenaar hebben verkocht zijn ook alle 3 drachtig!

charita

Berichten: 1025
Geregistreerd: 21-09-05

Re: Wat worden de vaders in 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 18:24

anika schreef:
Noortje is drachtig van Ice nu 18 dagen over drie weken weer scannen. De merrie's hier dus lekker vruchtbaar.

De ander 4 merrie's die wij gebruiken moeten nog even 15 dagen wachten we hopen dat het gelukt is.

De 3 merrie's waar we dekkingen aan de eigenaar hebben verkocht zijn ook alle 3 drachtig!


Jeetje zeg....wat voor vruchtbaar goedje geef jij ze...
Maar van harte Gefeliciteerd alvast..met deze merries..

Groetjes Charita

mienmien

Berichten: 920
Geregistreerd: 13-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 06:37

Wij gaan voor Taris Skeeto dit jaar. Zal een mooie combinatie zijn met Sun. Ze wordt het na het weekeinde geinsemineerd... Spannend......

Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Re: Wat worden de vaders in 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 08:12

Hollebol is zaterdag gescand en is drachtig bevonden ! De toekomstige vader is de qh "Stop It". viewtopic.php?f=129&t=567963

Groetjes,

Bianca

Specialena11

Berichten: 48
Geregistreerd: 30-03-06
Woonplaats: Duitsland, Kelkheim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:22

Hey!
CCS April Duskendawn werd een veulentje van Generals Golden Boy het volgende Jaar bekommen.Zij werd de volgende week gescannt.

Groetjes xxx

ahintofte
Berichten: 158
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: Nederhorst den Berg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 17:02

Bij ons zijn ze ook allemaal drachtig gescand (van shotgunner/zippin n investments en A Hint Of Te)....volgend jaar dus weer een hoop moois!!

mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 17:08

Wauw!!! Krijg jij een veulen van shotgunner??? Ben heeel benieuwd wat voor moois daar uit gaat komen.

Wranglerbutt

Berichten: 10393
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 21:51

Shotgunner? Wauw!

*neemt abonnement op Staatsloterij*

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Wat worden de vaders in 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:42

@shintofte kwijl shotgunner.

Ook nog een kleine update van hier. Zoals het er nu uitziet word het hier helemaal niets. Ik ben van de week met de beide dames naar de DA geweest, omdat ik het vermoeden had dat geen van beide hengstig wilden worden. En ja idd bij Clips is de huishouding niet werkend, en Feline was nog twijfel of die niet net hengstig is geweest, maar ook daar is het allemaal niet actief genoeg. DA wil dus spiralen zetten, die met 10 dagen eruit en hengstig spuiten.

Voor mij is dat geen optie, ik heb al eens met een paard 2 jaar lang lopen pieren het drachtig te krijgen. Door hengstig spuiten, spoelen insemineren enz. Dr is geen haar op mijn hoofd die dat geintje nog een keer doet.

Daarbij als we hier hengstig gaan spuiten moeten de dames naar het hengstenstation. Ik heb hier 3 jaarling hengsten staan, en ziet het al helemaal voor zich, 3 jonge kerels door het draad om bij die 2 tutten te komen . Maar als ze naar station zouden gaan hebben we dan weer een probleem, de 3 jarige kan gewoon niet 24/7 (of om mijn part 22/7) op stal staan. Die breekt de tent af. En op de wei is ook al geen optie want madam heeft weinig tot geen respect voor stroomdraad (leuk paard he ) zouden ze daar op een paddoc kunnen, maar ja die moet gedeeld worden met een aantal hengsten die overdags ook wel een poosje naar buiten willen. Betekend dan dus weer overgrote deel van de dag binnen, das niet Clip dr ding.

Ik ben dus bang dat het dit jaar helemaal niets word. Mochten ze de komende keer nou verschrikkelijk hengstig worden kan ik altijd nog laten dekken, maar heel eerlijk denk ik dat het einde discussie is.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 23:11

Rina, probeer dan eens om ze deze winter (December/Januari beginnen, afhankelijk van wanneer me met dekken wilt beginnen) op Brons Cure te zetten. Ik zweer je, zonder dat spul had ik Dot niet gehad...

REGINA76
Berichten: 2888
Geregistreerd: 02-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 02:18

le ann blair 25 dagen drachtig van brio glow bars.

ja voor volgend jaar heb ik eigenlijk mn eigen painthengst,cherokee heeft als opa cherokee blanca, cherk is pleasuretype waar ik op val. of het word de hengst gold buckskin nog wel tivio tiny toon. van tivio jessie james.vaderskant reining gefokt moederskant pleasure gefokt...

EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 12:58

Dana (mijn tinker) is gedekt door Cona Beau (www.blacksranch.com) ben benieuwd wat daar uit gaat komen als ze drachtig is!

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:11

Heeft iemand nog tips voor goede reining paint hengsten?
Heb shotgunner inmiddels al gevonden. Kan iemand mij wat vertellen over zijn nakomelingen?