Wat worden de vaders in 2007?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Wat worden de vaders in 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 17:14

Zoals de titel misschien ook al zegt, door welke hengst laten jullie je Quarter/Paint/Appaloosa merrie dekken dit jaar?

Gr. Klaas

anika

Berichten: 1507
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Kootwijkerbroek

Re: Wat worden de vaders in 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 18:06

Footwork Finest op een:

Quarter mare Bay van Listo Lena X Miss n Cash ( is drachtig)

I Cee Diamonds Paint hengst op een:

Quater mare Bay van Doc Goldwood x Quail Run (weten we vrijdag of ze drachtig is)

Binnenkort kun je meer info op www.caitewickwesternstables.com vinden!

ahintofte
Berichten: 158
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: Nederhorst den Berg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 20:04

bij ons dit jaar een keertje een reiner......Hollywood Elly Vez Quarter Horse X Shotgunner Paint die inmiddels ook zijn AQHA papieren heeft!!
En daarnaast natuurlijk nog een aantal dekkingen met eigen hengsten!

REGINA76
Berichten: 2888
Geregistreerd: 02-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:28

mn merrie nu een veulen van codys cool breezer, en voor volgend jaar brio glow bars pleasure hengst.

mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:28

ahintofte schreef:
bij ons dit jaar een keertje een reiner......Hollywood Elly Vez Quarter Horse X Shotgunner Paint die inmiddels ook zijn AQHA papieren heeft!!
En daarnaast natuurlijk nog een aantal dekkingen met eigen hengsten!


Is het nu rond dan met zijn AQHA papieren? Dat opent perspectieven

anika

Berichten: 1507
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Kootwijkerbroek

Re: Wat worden de vaders in 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 08:18

Al een maandje heeft Shotgunner zijn AQHA papieren ongeveer.

Karolien

Boldly

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Hoorn

Re: Wat worden de vaders in 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 09:09

Voor Bold voorlopig maar even geen baby meer... Ik zou het graag willen, maar het brengt toch ook wel heel veel met zich, en ik kan niet alles houden helaas.....

Maar ben benieuwd naar de andere combinaties!!

Redneck

Berichten: 1183
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Castenray

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 09:17

Senora Holly is gedekt door onze eigen hengst: Kelo Whiz (Topsail Whiz x Madame Fritz)

Broady
Berichten: 256
Geregistreerd: 08-02-05

Re: Wat worden de vaders in 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 09:18

Wij krijgen 2 veulens van Tuck R Command en 1 van de eigen hengst Leos Diplomat....

Ben ook erg benieuwd!!

fique

Berichten: 2503
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: zaanstad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 15:15

magnifique wordt gedekt door painthengst indians nordfleet. ben erg nieuwschierig. en ook naar de veulens van hierboven.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 23:06

Was met de gedachte aan't spelen om Dot in 2007 of 2008 te laten dekken (weet 't nog niet zeker, maar zou wel graag weer een veulentje fokken), maar de papa die ik héél graag zou willen kan helaas niet.
Hot Scotch Mister is dood en zijn sperma niet volgens huidige exportregels gewonnen...
Ben dus heel voorzichtig aan't rondneuzen naar iets in dezelfde lijn maar dat valt niet mee als je van diepvriessperma afhankelijk ben.
D'r moet er in Europa ook een rond lopen, heb em alleen nog niet gevonden.
Maar dat was dus niet voor dit jaar... eigenlijk ben ik dus vréselijk off-topic!

crazycactus

Berichten: 10930
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:17

Ik laat dit jaar mijn merries niet dekken, maar ik ben al aan het neuzen voor volgend jaar. Heb al wel het een en ander op het oog. En ik sluit niet uit dat ik een vlekkie ga proberen te fokken

MissPippin

Berichten: 2324
Geregistreerd: 21-06-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 16:11

smart little playgun!!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 16:53

Ook hier hoop ik volgend jaar weer 2 veulens te zien rondlopen.

We hebben besloten dat Feline gedekt gaat worden door Dandy Breeze Cash.
En Clips gaat spelen met Bo Knows Hollywood.
Nu maar wachten tot de dames hengstig worden.

Mac

Berichten: 11651
Geregistreerd: 09-07-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:06

Nog meer offtopic: dat wist ik niet van HSM, Francis!! Balen zeg! Ikzelf ben helemaal weg van Think Im Hot, HSM zoon. Weet niet of hij voor Europa beschikbaar is. Nog meer zonen, zie: http://www.paintedquarter.com/sons.html
Sorry voor off-topic . Ga zelf voorlopig niet dekken, want met het veulen van Lee erbij hebben we Full House. Verkopen zijn we niet zo goed in dus dekken doen we maar even niet .

judith
Berichten: 1186
Geregistreerd: 14-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:20

Zodra onze merrie hengstig is, wordt ze geinsemineerd en krijgt ze hopelijk volgend jaar een veulen van Very Inviting. Nu maar hopen dat ze snel hengstig is, normaal is dat netjes om de 3 weken en ineens laat ze niks meer zien.. nog even spannend dus.

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Re: Wat worden de vaders in 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:17

Het schiet hier met die hengstigheid ook nog niet erg op.
Shady gaat ook naar Dandy Breeze Cash.

Boldly

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Hoorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:28

Mac schreef:
Nog meer offtopic: dat wist ik niet van HSM, Francis!! Balen zeg! Ikzelf ben helemaal weg van Think Im Hot, HSM zoon. Weet niet of hij voor Europa beschikbaar is. Nog meer zonen, zie: http://www.paintedquarter.com/sons.html
Sorry voor off-topic . Ga zelf voorlopig niet dekken, want met het veulen van Lee erbij hebben we Full House. Verkopen zijn we niet zo goed in dus dekken doen we maar even niet .


Wat een gave kids heeft hij!!! Jammer dat ze allemaal overo zijn en hoogstwaarschijnlijk dus ook drager, anders zouden we wel een dealtje kunnen sluiten, Francis!

Chawi
Berichten: 1142
Geregistreerd: 11-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 23:33

Mijn merrie wordt gedekt door de painthengst QS Sensation, roepnaam Solo. Ze was 6 april hengstig, heb haar laten nakijken bij Holstud voor de zekerheid, maar tot op heden niet meer hengstig geweest. Hoop dat ze ons niet meer al te lang laat wachten...

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 23:35

Hot Scotch Man is in 2004 al overleden. Ik ken de eigenares min of meer persoonlijk en zij baalt zelf ook giga dat bepaalde tests destijds niet gedaan zijn (op advies van de spermawinpersoon daar.. was toen nog niet verplicht, inmiddels dus wel).
Er zijn verschillende goeie zoons van hem, zoals Hot Wheels in Motion en Hot Scotch Mister, of Hot Tripple Scotch... maar van geen van allen is frozen semen beschikbaar. Ben nu bij die eerste twee hengsten wel aan't informeren of er plannen voor zijn, maar 't dekgeld is al redelijk aan de prijs dus diepvries wordt nog duurder.
Vandaar dat ik nu op zoek ben naar de eigenaar van Hot Te Riffic Man,
de enige HSM-zoon die naar Europa is verkocht. Hij moet in Italië staan, op de Piccolo Ranch, maar kan daar geen contactgegevens van vinden (inmiddels wel een adres waarvan ik vermoed dat het de juiste is, maar ook dat weet ik niet zeker omdat er nog wel meer 'Piccolo Ranches' zijn).
Heb wel ook de naam en info van iemand die weer een kleinzoon heeft, Mr Te Riffic Bars maar die al iets meer reining gefokt, terwijl bij 'Te Man' aan moeders kant Te n' Te zit, wat mij dus iets beter past...
Heb wat lijntjes uitstaan en hoop da'k vandaag of morgen wel antwoord krijg... hengst is nu 18 dus hoop dat'ie nog dekt... is nog een 2005 veulen van hem geregistreerd dus ik heb goede hoop.
En een Europese hengst maakt het toch nét iets simpeler hoop ik.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 00:00

Missgoldy en Rina....goeie keuze!!! Breeze is geweldig!!! Hij fokt vaak kleur op Paints en Appies. Zeer fijn paard met een geweldig karakter.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Wat worden de vaders in 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 00:02

missgoldy schreef:
Het schiet hier met die hengstigheid ook nog niet erg op.
Shady gaat ook naar Dandy Breeze Cash.


He leuk MG, zal me benieuwen wat er bij de jouwe uitkomt. De hengstigheid is hier niet uitgebleven hoor, Feline was in Januari al zo hengstig dat ze de jonge Fred al toeliet Vond ik alleen niet zon goed idee Beetje vroeg voor de jonge vent en een beetje een beroerd tijdstip voor een veulen

Ze laten het hier goed genoeg zien, effe een 10 minuten spelen met een van de jongens en ik weet genoeg Op het moment is dus de ene die NIET mag hengstig . Lien is net geweest en Clip zou volgende week moeten worden. Maar ik ga zo wie zo nog een periode overslaan, ben niet zo voor die hele vroege veulens. Eind mei is mij vroeg genoeg.

@FH hihihi ja je Kobusje krijgt halfbroertjes en zusjes Hij had een 100% score bij de paints, helaas niet meer. Ik had vanmiddag Jacob-jan aan de tel. en die vertelde dat er nu een BS geboren was. Maar goed dan nog, hij heeft een beter gemiddelde dan menig painthengst.
En ik vond het een leuke kerel hihi, hoop dat Lien dat ook vind.

Boldly

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Hoorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 08:03

Leuk zeg allemaal! Ik ben ook bij Breeze wezen kijken, alleen kwam later Tommy Time op mijn pad...

Wat ik ook een gave hengst vind is The Scotchman dat is een halfbroer van Tommy, maar volgens mij hebben zij geen frozen semen en is hij niet olws negative, ze vermelden er namelijk niks over en dat lijkt me toch wel belangrijke informatie om te geven...

Mac

Berichten: 11651
Geregistreerd: 09-07-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 08:24

Da's ook een hele beste hengst, Boldly! Herkenbaar ook, je kunt duidelijk zien dat hij familie is van Tommy. Als je het zeker wilt weten van het OLWS en frozen semen, dan zou ik ze gewoon even bellen/mailen.

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Re: Wat worden de vaders in 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 10:44

Flash en Ace worden zelf weer meervoudig papa volgend jaar .

Onze eigen merrie Doodle wordt gedekt door Einstein, oftewel Great Resolve.

Groetjes, Gisela