Familie van mijn LC Whiz-Key Starlight gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NozemEline

Berichten: 14
Geregistreerd: 26-05-11
Woonplaats: Brielle

Familie van mijn LC Whiz-Key Starlight gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-16 00:51

Gewoon omdat ik het altijd leuk vind om familie van Whiz te zien en karakters te vergelijken :o

Mijn Whiz is een klein meneertje die enorm graag met je werkt en heel slim is. Ik hou goed in de gaten dat ik hem niet overvraag en we maken regelmatig een wandeling, gaan een stuk fietsen of we gaan in de bak spelen met een bal. Whiz is overal voor in <3


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MissYvette4u

Berichten: 2985
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:19

Ik heb er eentje!

Dit is de stamboom van zijn vader Lena Conquistador:
Afbeelding

Mijn kleine vriend is hetzelfde als jouw Whiz :j hij vindt alles leuk, leert heel snel en knuffelt heel graag.
Ik heb hem 2 jaar geleden onbeleerd gekocht. Inmiddels is hij ingereden, draait zijn hoef niet om voor een buitenrit en wordt sinds een paar maanden rustig wedstrijdgericht getraind.
Gisteren heeft hij zijn eerste (oefen)wedstrijd gelopen. Ondanks het lange wachten, de vele prikkels en drukte bleef hij heel kalm en deed keigoed zijn best <3

NozemEline

Berichten: 14
Geregistreerd: 26-05-11
Woonplaats: Brielle

Re: Familie van mijn LC Whiz-Key Starlight gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-16 21:00

Bedankt voor je reactie!

Wat gaaf dat het zo goed gaat! Knap dat jullie zo hard gegroeid zijn de afgelopen 2 jaar :)
Buiten rijden gaan wij hopelijk ook snel mee beginnen :o

MissYvette4u

Berichten: 2985
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 09:49

Hij heeft een heel eerlijk karakter <3 als jij hem het vertrouwen geeft dat iets niet eng is, bekijkt hij het 'enge' een keer en loopt vervolgens braaf door. Ik kan hem ook gerust 2 weken laten staan en dan een buitenrit maken.

Hij was doodsbang voor koeien.... <3
Afbeelding

NozemEline

Berichten: 14
Geregistreerd: 26-05-11
Woonplaats: Brielle

Re: Familie van mijn LC Whiz-Key Starlight gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 00:19

Zeker weten, echt koel in hun koppie! Ik kan nog wel eens onzeker zijn en dan neemt Whiz dat over, maar het gaat steeds beter :) En als hij iets spannend vind gaat hij stilstaan en kijken :D

ahh wat leuk zeg, achter de koeien aan 8-)