Kijk maar hier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het komt heel af en toe voor dat uit twee quarters een appaloosa geboren wordt. Toen de AQHA begon zijn er ook enkele appaloosa's zonder duidelijke kenmerken ingeschreven als quarter.....als langs twee lijnen dat samenkomt in een paard, kan je dit als resultaat hebben.... geen idee trouwens of dat bij dit paard zo is.
de vader bijvoorbeeld leopardgen, en de moeder gen voor blanket en tadaaaaa.....en quarter met blanket
Mooi getrekend paardje

Cassidy schreef:Jeddah schreef:Volgens mij heb ik ook laatste ergens de eerste AQHA Tobiano gezien, weet alleen niet meer waar...
Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Hoe kan het Tobianogen er nu al die generaties lang in hebben gezeten zonder dat het de kop op heeft gestoken?
Cassidy schreef:Jeddah schreef:Volgens mij heb ik ook laatste ergens de eerste AQHA Tobiano gezien, weet alleen niet meer waar...
Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Hoe kan het Tobianogen er nu al die generaties lang in hebben gezeten zonder dat het de kop op heeft gestoken?