Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MidnightPSan schreef:LEER EENS LEZEN, ze heeft hem ook al,als het een leuk paard is en de vader is een etter wat maakt het dan uit.
 Ik kan echt lezen hoor, maar maak toch echt uit jouw laatste post in dit topic op dat jij suggereert dat de TS ermee wou/wil gaan fokken terwijl ik met 100% zekerheid kan zeggen dat dit niet het geval is. Dus vandaar mijn vraag over de waarom achter jouw post
 Ik kan echt lezen hoor, maar maak toch echt uit jouw laatste post in dit topic op dat jij suggereert dat de TS ermee wou/wil gaan fokken terwijl ik met 100% zekerheid kan zeggen dat dit niet het geval is. Dus vandaar mijn vraag over de waarom achter jouw post  En wat is er erg aan om meer over de vader te weten willen komen nadat je het paard hebt gekocht? Het is toch leuk om wat meer te leren over bloedlijnen en achtergronden etc ook al kan je er niets mee buiten het opdoen van wat extra kennis?
 En wat is er erg aan om meer over de vader te weten willen komen nadat je het paard hebt gekocht? Het is toch leuk om wat meer te leren over bloedlijnen en achtergronden etc ook al kan je er niets mee buiten het opdoen van wat extra kennis?  

Pienb schreef:Ohoh ik heiden! Haha
Skipper w ken ik zeker ja.
En al vaker over wiescamp gehoord maar nu wordt 1+1 2 haha
Ja, ik kreeg zo vaak te horen dat ik oogkleppen heb mbt quarters zijn beter dat ik het maar in mn onderschrift heb gezet

MidnightPSan schreef:Wat ik bedoel is dat je het paard al hebt, meestal doe je onderzoek naar een vader als je gaat fokken.
Als je nog meer over de skipjes wil weten, is het hier boven genoemde boek een aanrader.