Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rookie schreef:GGB Dancers Dazzle is van Ron en Bianca Drenth die nu in Rhauderfehn (Dld) wonen. Ik heb hun telefoonnummer aan Sylva en Lindy ge-bp-d.
Overigens was ik vandaag bij Ve-Ca Stables en heb daar Girly Girl gezien, ook onder zadel. Nou Peter, je hebt er niets over gelogen, het is echt een plaatje geworden en ontzettend lief ! Leuk om het verschil te zien van toen ik meekwam om haar te brengen met Sake en Sylva en nu......
Uriah schreef:goh ik dacht dat die nog maar 2 is.
rookie schreef:Ik schreef dus dat ze onder zadel was, niet dat ze alles al kon. Franklin heeft haar nu pas eventjes en heel rustig onder het zadel. Een stapje, een drafje, alles heel rustig aan en niet te lang. Lijkt me netjes.
LindyH schreef:Ik heb nog een idee over de kids-dag. Als we nou eens 's ochtends de Halterclinic doen, en 's middags een rijclinic (pleasure of trail o.i.d) en daar tussenin de Look a like contest en de groepsfoto. Mensen en paarden kunnen dan óf 's ochtends óf 's middags meedoen, dus zitten we niet met zo veel paarden in een bak tijdens een clinic. Het is wel de bedoeling dat iedereen er is met de Look a like contest en de groepsfoto. Daarna kunnen dan de mensen die met de Halterclinic mee hebben gedaan naar huis, en mensen die 's middags meedoen kunnen later komen. Zo duurt de dag ook niet zo lang. Als de opkomst niet zo hoog is, kunnen er misschien ook mensen allebei de clinics meedoen.
Is dit wat?
Space_nr1111 schreef:Leul bedacht Lindy H , we moeten alleen met het maken van de foto wel rekening houden dat dit als het kan midden op de dag gebeurt i.v.m de hoeveelheid licht .