[WN] Nakomelingen Generals Golden Boy

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LindyH

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:08

Thanks Ods!

Oke, bij deze wordt het 21 januari.
We moeten ergens beginnen, en er zijn altijd mensen die niet kunnen.

Op de lijst met quarters staan geen eigenaren maar met Googelen ben ik een heel eind gekomen. De paarden die ik niet kan vinden zal ik naar Sylva mailen.
Ik wil wel doorlinken maken, maar waar naartoe? Op zich staat dit topic op de goede plaats. Er is trouwens maar 1 bokker met een GGB kid die zich hier nog niet gemeld heeft, maar daar is makkelijk contact mee op te nemen. Zal ik doen.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 12:12

Ik ben wel blij dat ik me toch heb aangemeld bij bokt. Mij en mijn paardje hadden jullie anders nooit gevonden. Ik denk niet dat iemand bij het nrps stamboek navraag zou hebben gedaan (als ze hem daar al zouden vinden)...

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:57

Malenka, zou jij misschien bij het NRPS stamboek na kunnen kijken of er nog meer GGB x NRPS kids rondlopen? Bij de AQHA en APHA kun je het gewoon online zien als je lid bent, maar ik heb geen idee hoe dat bij de NRPS werkt.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:14

Nee, want ik ben geen lid van het stamboek. En aangezien ik in Duitsland zit bel ik liever niet. Die kosten worden zo vreselijk hoog. Het enige dat ik zou kunnen proberen is een mailtje sturen. Maar ik denk dat je dat beter zelf zou kunnen doen aangezien je 'de organisatie' bent die het moet weten.

Mocht je het liever aan mij over laten, dan hoor ik het wel.

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 00:13

GGB Dancers Dazzle is van Ron en Bianca Drenth die nu in Rhauderfehn (Dld) wonen. Ik heb hun telefoonnummer aan Sylva en Lindy ge-bp-d.

Overigens was ik vandaag bij Ve-Ca Stables en heb daar Girly Girl gezien, ook onder zadel. Nou Peter, je hebt er niets over gelogen, het is echt een plaatje geworden en ontzettend lief ! Leuk om het verschil te zien van toen ik meekwam om haar te brengen met Sake en Sylva en nu......

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 09:19

rookie schreef:
GGB Dancers Dazzle is van Ron en Bianca Drenth die nu in Rhauderfehn (Dld) wonen. Ik heb hun telefoonnummer aan Sylva en Lindy ge-bp-d.

Overigens was ik vandaag bij Ve-Ca Stables en heb daar Girly Girl gezien, ook onder zadel. Nou Peter, je hebt er niets over gelogen, het is echt een plaatje geworden en ontzettend lief ! Leuk om het verschil te zien van toen ik meekwam om haar te brengen met Sake en Sylva en nu......

goh ik dacht dat die nog maar 2 is.

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 11:32

Uriah schreef:
goh ik dacht dat die nog maar 2 is.

Ik schreef dus dat ze onder zadel was, niet dat ze alles al kon. Franklin heeft haar nu pas eventjes en heel rustig onder het zadel. Een stapje, een drafje, alles heel rustig aan en niet te lang. Lijkt me netjes.
Bovendien zijn de tweejarigen in het najaar 2,5 en dan wordt wel vaker een rustige basis gelegd. En Peter zei me trouwens dat ze 3,5 was...... En ze zijn er echt wel zuinig mee, want dit paardje was uiteindelijk "alleen maar" gekocht als maatje voor een jong paard van een pensionklant. In de loop van de tijd is de familie er zo gek mee geworden dat het nu een paardje is geworden dat niet meer weggaat.

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 11:33

2x hetzelfde bericht Bloos
even 1 weggehaald....

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 22:04

Ik heb nog een idee over de kids-dag. Als we nou eens 's ochtends de Halterclinic doen, en 's middags een rijclinic (pleasure of trail o.i.d) en daar tussenin de Look a like contest en de groepsfoto. Mensen en paarden kunnen dan óf 's ochtends óf 's middags meedoen, dus zitten we niet met zo veel paarden in een bak tijdens een clinic. Het is wel de bedoeling dat iedereen er is met de Look a like contest en de groepsfoto. Daarna kunnen dan de mensen die met de Halterclinic mee hebben gedaan naar huis, en mensen die 's middags meedoen kunnen later komen. Zo duurt de dag ook niet zo lang. Als de opkomst niet zo hoog is, kunnen er misschien ook mensen allebei de clinics meedoen.

Is dit wat?

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 08:39

rookie schreef:
Ik schreef dus dat ze onder zadel was, niet dat ze alles al kon. Franklin heeft haar nu pas eventjes en heel rustig onder het zadel. Een stapje, een drafje, alles heel rustig aan en niet te lang. Lijkt me netjes.

Curly Girl is van aug 2004, en draait al volop in het trainingsschema mee. Clown
Ja, ja, paarden op Ve-ca Stables hebben het niet makkelijk. Haha!
De laatste drie maanden gaat zij zo om de drie weken een kwartiertje onder het zadel, en doen wij wat stap en draf oefeningen met haar. Ach gut Tussen door gaat zij om de twee a drie dagen een klein half uurtje de roudpen in Whoosh! , en de rest van de tijd staat zij bij haar vriendin Cool . Het voorjaar gaat zij weer het land op, waarna wij haar daarna weer oppakken, en dan pas verder bepalen welk schema wij daar op los laten.

Bij een éne staan dit soort paarden BV tot hun vierde op het land, en bij de ander zijn dit soort paarden al volledig onder het zadel. Doch zien wij het als grond werk wat wij aan het doen zijn met Curly, ieder leest een paard namelijk anders.

Wat de éne netjes vind, tja, goh, dat vind een ander weer niet, maar uiteindelijk gaat het erom wat wij er zelf van vinden. Gaaaap

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 11:35

LindyH schreef:
Ik heb nog een idee over de kids-dag. Als we nou eens 's ochtends de Halterclinic doen, en 's middags een rijclinic (pleasure of trail o.i.d) en daar tussenin de Look a like contest en de groepsfoto. Mensen en paarden kunnen dan óf 's ochtends óf 's middags meedoen, dus zitten we niet met zo veel paarden in een bak tijdens een clinic. Het is wel de bedoeling dat iedereen er is met de Look a like contest en de groepsfoto. Daarna kunnen dan de mensen die met de Halterclinic mee hebben gedaan naar huis, en mensen die 's middags meedoen kunnen later komen. Zo duurt de dag ook niet zo lang. Als de opkomst niet zo hoog is, kunnen er misschien ook mensen allebei de clinics meedoen.

Is dit wat?

JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! pleasure lijkt me dan handiger

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 14:06

Leul bedacht Lindy H , we moeten alleen met het maken van de foto wel rekening houden dat dit als het kan midden op de dag gebeurt i.v.m de hoeveelheid licht .

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 16:39

Space_nr1111 schreef:
Leul bedacht Lindy H , we moeten alleen met het maken van de foto wel rekening houden dat dit als het kan midden op de dag gebeurt i.v.m de hoeveelheid licht .

gaan we toch buiten staan Knipoog

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:53

Is er al een beeld van hoeveel GGB kinderen er komen die dag?

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 17:18

Nee, maar ik wilde eerst een globaal beeld van de dag hebben voordat ik mensen ga bellen.

De foto moet geen probleem zijn als we bijvoorbeeld het ochtendprogramma van 10 tot 12 uur doen, het gezamelijke deel (met foto maken) van 12 tot 14 uur en het middagprogramma van 14 tot 16 uur. In dat geval kunnen er 's middags ook nog redelijk foto's worden gemaakt.

Zal ik dit aanhouden? Dan kan ik beginnen met bellen. De tijden kunnen natuurlijk nog veranderen afhankelijk van het aantal deelnemers en het exacte programma.

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:16

Als Sylva hiermee akkoord gaat ben ik het er hierbij helemaal mee eens ( en de fotograaf moet natuurlijk wel kunnen op dat tijdstip )

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 02:41

Wij vinden het wel goed, moeten alleen nog vroeger op om alles netjes te hebben voordat jullie komen Haha! Haha!
Lindy kun je niet eerst vragen wie zich per bokt op wil geven, dan hoef je niet iedereen eerst te bellen.
Groetjes,
Sylva.

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:41

Dan geven wij ( Space en ik ) ons bij deze als eerste op WIE VOLGT ????
Meld je zo snel mogelijk aan zodat de organisatie weet waar ze aan toe zijn .
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:57

Ik zal iedereen op bokt wel ff een PM sturen. Ik moet toch ook de echte naam en telefoonnummer weten.

angelblood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:45

ik had al aangeven dat ik ook kom! helaas zonder paard maar even goed aanwezig Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 15:03

Nou, ik kom ook hoor Haha! Ik kom ook maar met paard, anders heeft heel de GGB dag geen zin *LOL*

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 16:44

Ehm, het is een GGB-KIDS dag hoor Xono. Knipoog

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 16:55

Colin wel komen hoor! Golden Boy is veel gelukkiger als zijn favoriete berijder ( jij dus ) en zijn eigen baas ( Sake ) aanwezig zijn.
Als wij hem ( GGB ) vertellen dat hij de mooiste vader is moeten jullie dat wel aan hem bevestigen ( stel je voor dat hij ons niet geloofd ) Daarbij ben jij de GGB kenner bij uitstek !

pepjack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 18:37

Hoi Allemaal

Ik kreeg laatst al van een vriendin te horen dat er een nakomelingendag van Generals Golden Boy wordt georganiseerd. Leuk hoor ik heb n.l. ook een nakomeling van Golden Boy. En het lijkt me leuk om er ook bij te zijn.
Hij heet Chipolas Golden Noon ofwel Yellow dan kunnen jullie zelf wel raden
wat voor kleur hij heeft.
Het lukt me niet om er foto's bij te doen. Helaas

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 19:28

Mooi, jou moest ik nog hebben goldennoon Haha!.