Mijn vriend en ik hebben elk een Quarter.
De merrie hebben we in oktober gekocht, voor 1800euro, ze werd gebracht , is in België gefokt en was 3jaar en 4 maand (nogniet opgeleerd) en ze had papieren.
De hengst is 2jaar geleden gekocht, voor 1000euro, hij werd ook gebracht , is in Amerika gefokt en hij was 12jaar (perfect opgeleerd) met papieren. Hij heeft al mooie veulens gegeven en is heel braaf, hij heeft wel een scheur in zijn hoef dat niet meer zal goedkomen (ookniet met ijzers).
Nu dus mijn vraag is: is dit nu zo weinig voor een Quarter?
We zijn 'op zoek' naar nog een Quartermerrie met papieren (ik had een zoekertje geplaatst op kapaza) en als er mensen mijn budget vroegen (was 2000euro). Kreeg ik meteen boze mailtjes terug dat dat veel te weinig was.
Ik voel mij daar echt slecht over, wij kijken gewoon rond, en als we de kans hebben op een koopje dan kopen we ze, daarmee heeft ze een goeie thuis, lekker op de wei staan in de zomer, en van oktober-februari in de stal snachts. Als we die kans zouden hebben, moeten we ons daar toch niet voor schamen?
Wat denken jullie?
Groetjes Lynn
)
. Wat ik al zei, als jij er blij mee bent en ermee kan doen wat jij wil en leuk vind dan is het dik in orde.