ik heb al eens eerder een berichtje geplaats maar dan ging over thema indianen , maar dat gaat niet meer door dus nu gaat het over cowboys.... weten jullie misschien leuke dingen om de paarden en onszelf te versieren en/of hebben jullie leuke foto's van jullie ideeën.
Tja, het ligt nogal voor de hand denk ik.. Kijk naar de plaatjes en laat je fantasie lopen zou ik zeggen (hmm, dit kan op een aantal manieren geïnterpreteerd worden vrees ik )
8nnemiek
Geplaatst: 26-01-09 13:09
Toen ik met carnaval vorig jaar cowboy was had ik een knakkertjespistool met riem met holster, inderdaad een rode zakdoek, sherif-ster, spijkerbroek met westernlaarzen (en die zijn nu bij de scapino en bristol overal in de aanbieding) en natuurlijk een westernhoed. Ga eens bij een carnavalswinkel in de buurt kijken, daar vind je echt veel typische cowboy-spullen Voor het paard: veel franjes en veel zilver http://www.feestbeest.nl/carnavalskledi ... owboy.html
Jullie zijn toch met een groep? Ik zou zeggen, ga eens een middag bij elkaar zitten en overleggen. Lijstje maken.. samen een naam verzinnen.. Dat hoef jij toch niet in je eentje te doen
Voor een naam kunnen jullie eens op internet zoeken naar dingen die met cowboys/western te maken hebben. Westernfilms.. (danses with wolves..) countryzangers.. namen van westernpaarden.. indianenwoorden (tatanka betekent buffel bijvoorbeeld, en zou een leuke naam zijn)..