DubbelDun schreef:De bovenste plek is de plek waar de voorkant van de bars liggen. Als die kompleet droog zou zijn na het rijden dan is dat niet goed. Maar de randen er omheen zijn wel vuil, dus daar was wel genoeg ruimte om het zweet/vuil weg te drukken. Dus de plek kán wel nat geweest zijn als er bijv een neopreen pad gebruikt is..
De plekken bij de schoft worden gedoogd, maar wat geeft dan het keerpunt tussen 'kan wel', 'kan (nog) net' en 'kan niet'?
Je zegt dat de randen vuil zijn en dat dit dus niet per sé erg hoeft te zijn...
Maar je houdt toch áltijd vieze randen, omdat het vuil toch ergens naar buiten moet komen? Of moet ik het zo zien dat de droge plek dan droog is en gelijk overloopt in 'schoon zweet'?
Weet niet zo goed hoe en wat ik me daarbij voor moet stellen?
En is een neopreem pad zo veel verschil met bijv. een airride pad of een wollen pad? Het zou dus zo kunnen zijn dat als iemand met een airride- pad die 2 droge plekken in de holtes van de schouder heeft, met een neopreem pad rijdt, de droge plekken verdwijnen?????!!!
Maar dat zou dus weer inhouden dat airrides dus helemaal niet zo goed zijn?
Sorry voor de vele vragen, maar ik ga dit stuk uitprinten en op stal hangen, dat we het daar voor altijd mee eens zijn
.
Als het trouwens op een rustige manier uitgelegd wordt, zoals nu en zonder 'bemoeienissen van bokt' is het eigenlijk een zeer interessant (en moeilijk!!) onderwerp!