Heb ik het goed onthouden of heb ik het uit mijn duim gezogen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LindyH schreef:Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het NK alleen voor L1 en L2 zou zijn, maar ik kan dat nergens terug vinden.
Citaat:1 ding wil ik wel verklappen.... het wordt een nog mooier programma dan vorig jaar
koetjes schreef:Citaat:1 ding wil ik wel verklappen.... het wordt een nog mooier programma dan vorig jaar
helaas wel zonder cowclasses...![]()
![]()
![]()
![]()
koetjes schreef:Citaat:1 ding wil ik wel verklappen.... het wordt een nog mooier programma dan vorig jaar
helaas wel zonder cowclasses...![]()
![]()
![]()
![]()
LindyH schreef:Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het NK alleen voor L1 en L2 zou zijn, maar ik kan dat nergens terug vinden.
Rob_H schreef:Er staat nu op het inschrijfformulier (waar je je level moet aangeven) ook L3 bij dus dan ga ik er van uit dat L3 ruiters ook mogen starten op het NK.Maar bij de onderdelen staat geen L3 als ik me niet vergis.
DubbelDun schreef:Rob_H schreef:Er staat nu op het inschrijfformulier (waar je je level moet aangeven) ook L3 bij dus dan ga ik er van uit dat L3 ruiters ook mogen starten op het NK.Maar bij de onderdelen staat geen L3 als ik me niet vergis.
Misschien omdat iemand die nu L3 is en start op het NK meteen voortaan in de L2 verplicht is om te starten??

DubbelDun schreef:En alle eventueel reeds ingestuurde formulieren op L3 ruiters gekontroleerd neem ik aan
Zou sneu zijn als deze ruiters in de veronderstelling zijnde dat ze mogen starten er op het NK pas achter komen dat dit niet het geval is.