[WN] 1/2/3 december clinic Tom Calié op de A OK Ranch Makkinga

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

piggeljay

1/2/3 december clinic Tom Calié op de A OK Ranch Makkinga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 14:06

Op 1 - 2 - 3 december organiseert de A OK Livestock Ranch in Makkinga een aantal clinic's met Tom Calié ( koeien - pleasure - reining )
op vrijdag 1 december: vanaf 19.30 uur tot 21.00 uur en 21.00 uur tot 22.30 uur geeft hij een clinic met koeien van 1½ uur ( max. 4 personen per sessie) € 75,00 p/p incl cattle charge.
op zaterdag 2 december: vanaf 09.30 uur tot 17.30 uur met een pauze tussen 13.00 uur en 14.00 uur een pleasure clinic ( max 8 deelnemers) € 95,00 p/p per dag incl. lunch.
op zondag 3 december: vanaf 09.30 uur tot 17.30 uur met een pauze tussen 13.00 uur en 14.00 uur een reining clinic ( max 8 deelnemers) € 95,00 p/p per dag incl. lunch.
Tom heeft al eerder clinic's gegeven op de A OK Livestock Ranch en komt op vele verzoek dit jaar weer terug.
Tom is zelf meervoudig europees kampioen geweest en heeft ook vele ruiters naar de europeese top gebracht zoals Heleen Burghout die dit jaar met sox 3 x europees kampioen is geworden.
wie meer wil weten over Tom kan kijken op zijn site www.tomcalie.be wie belangstelling of vragen heeft over de clinic's kan kijken op www.aok-ranch.nl of informatie vragen op info@aok-ranch.nl een inschrijfformulier kan u via dit e-mail adres krijgen of kijk in de eerst volgende WHW

piggeljay

Re: 1/2/3 december clinic Tom Calié op de A OK Ranch Makking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-06 12:00

ik heb zo juist van de WHW een aanbod gekregen dat zij een sponsering willen doen op de komende NK quarters.
let op:die gene die in de pleasure amateur als laatste wordt geplaatst krijgt van hun een gratis clinic aan geboden van Tom Calié op zaterdag 2 december.dus ik wil niet vervelend doen maar nu niet jullie uiterste best gaan doen om als laatste geplaatst te worden, want Nederlands kampioen worden is natuurlijk nog leuker.
ik hoop dan ook 1 van jullie op 2 december bij ons op de A OK Livestock ranch te ontvangen.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 13:22

piggeljay schreef:
die gene die in de pleasure amateur als laatste wordt geplaatst krijgt van hun een gratis clinic aan geboden van Tom Calié op zaterdag 2 december.[/b]

Hmmm, zal ik dan toch maar meedoen? Knipoog

En geeft Tom ook weer privé-clinics?

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 19:59

nee helaas dit keer niet, omdat de prive clinic's al bij voorbaat vol zaten

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 11:12

er wordt al aardig gereageerd op de clinic van Tom.
in de WHW die deze week is uitgekomen staat een verslag van Heleen Burghout, zij is een vaste lesklant van Tom en niet zonder succes zoals jullie allemaal kunnen lezen.
vooral voor de reining clinic zijn er al wat aanvragen. maar voor de pleasure clinic is nog weinig animo dus als er nog pleasure klanten onder jullie zijn die het wel leuk zouden vinden om mee te doen aazel dan niet.
ook wordt ik regelmatig gevraagd of je een ervaren ruiter moet zijn om met de koeien te kunnen werken, mijn antwoordt is dan altijd ja en nee, er rijden ruiters mee die ervaring hebben,maar voor beginners is het ook mogelijk om mee te doen omdat je dan van de ervaren ruiters kan afkijken wat er precies wordt bedoeld en zij kunnen je dan evt. helpen als iets niet wil lukken.
dus als de clinic jullie wat lijkt reageer dan op mijn mail adres en ik stuur jullie een aanvraag formulier toe.

Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:16

Ik had heel graag mee willen doen maar kan niet,.. heb andere verplichtingen.. Huilen wie weet volgend jaar?!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:42

Ik had liever weer pivélessen gezien, zoals vorige keer. Ik weet niet of ik zo'n trek heb in een hele dag clinic...

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 14:18

zoals ik al schreef de prive clinic's zaten al vol en Tom zelf gaf meer de voorkeur aan groeps clinic's omdat in het verleden niet iedereen of paard geschikt was voor een prive clinic en meer zou kunnen leren als men naar de vorderingen van een ander keek, en een beetje getrainde ruiter en paard kan een groeps clinic best wel aan volgens hem.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 16:52

Ik kan het ook wel aan Haha! Maar ik vind zelf dat ik meer baat heb bij een privéles dan een groepsclinic. Mijn paard gedraagt zich keurig in de groep, alleen moet het niveau op zich omhoog en ik vind dat ik dan meer baat heb bij een les waar 1 op 1 wordt gewerkt dan in een groep.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:15

XoNo ik ben het volkomen met je eens

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 17:56

ja en Tom denkt daar toch anders over Knipoog hij vind dat we allemaal nog wel iets van elkaar kunnen leren Ja , hij leert ook nog dagelijks van zijn lesklanten Slim

Soxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 20:37

Ik train bij Tom en ik doe mee aan de clinic. Een mooi begin van het nieuwe trainingsseizoen. Kan me voorstellen dat mijn niveau niet hoog genoeg is ....... Bloos

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:39

Merk ik hier een steek onder water of is het mijn verbeelding?

Ik zeg helemaal niet dat ik niet van anderen kan leren, maar ik VIND dat ik meer baat heb bij een privéles. Al denkt de paus er anders over, dit is mijn mening.

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 19:47

XoNo schreef:
Ik kan het ook wel aan Haha! Maar ik vind zelf dat ik meer baat heb bij een privéles dan een groepsclinic. Mijn paard gedraagt zich keurig in de groep, alleen moet het niveau op zich omhoog en ik vind dat ik dan meer baat heb bij een les waar 1 op 1 wordt gewerkt dan in een groep.

Ik hoop niet dat er verkeerd geinterpreteerd wordt, want wat Colin hier bedoeld is dat zijn niveau en het niveau van zijn paard nog (meer) omhoog moet. Hij zegt hier dus niets over een groep of andere ruiters.....

Toch....Colin?

Soxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 21:37

Aan steken onder water doen we niet hoor, we stijgen immers allemaal op tot ons eigen niveau van onvermogen
Knipoog
Ik ken Tom zijn manier van werken nu een heel klein beetje, hij wil de paarden graag goed leren kennen om een gedegen advies-op-maat mee te geven. Daarvoor is een uur soms een beetje kort. Dat was ook zijn bezwaar van de eerdere prive lessen, dat hij het dus jammer vond dat hij niet meer kon doen voor paard en ruiter.
Persoonlijk trainen Sox en ik altijd tenminste twee uur achter elkaar bij hem, heel prettig en relaxed. Hij neemt Sox dan ook af en toe even over om te voelen waarom iets gaat zoals het gaat en wat er nodig is om verder te komen.
Uit mijn ervaring kan ik de clinic echt van harte aanbevelen. En ..... na afloop is er een feestje op zaterdag.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 23:40

Tom kent Golden Boy inmiddels ook wel een beetje, dus dat scheelt Haha!

En ja, wat Rookie zegt klopt. MIJN niveau moet omhoog Knipoog En die van het paard daarmee ook Lachen

En 2 uur mag van mij ook hoor...alleen een hele dag clinic, ja, dat vind ik toch wat minder. Maargoed, ik ben ook aan het pben met piggeljay, dus wie weet kom ik alsnog, we kijken even Lachen

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 19:10

Nou, dat feest heeft ons overgehaald............. De Pannenkoek is zaterdag van de partij! Ik ga er wel ff wat foto's van maken en als het allemaal lukt met Romkabouter zijn expertise dan komt er zelfs een live verbinding op internet! Nou ben ik wel benieuwd wat er te vieren valt? Jan is volgens mij de 26e november jarig dus dat zou kunnen maar ik heb ook een hint in een email van iemand gelzen....... Dat wordt dus moeilijk een cadeau uitzoeken.

Pannenkoek die vandaag errug dom is bezig geweest Verdrietig

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 09:27

wat ben jij toch nieuws gierig, we zijn bijna klaar met die houten appaloosa.
wil je nog meer hints? Cool
hoe laat moet ik eigenlijk bij de .. Geld, geld! ... zijn in Appelscha? zo'n meevaller willen we allemaal wel eens Muziek!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 11:18

hoezo ben je dom pannenkoek?

ik twijfel nog maar het lijkt me wel erg gaaf om mee te doen, alleen ben ik erg beginner-beginner...

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 11:23

.....ik heb gisteren mijn geld vergeten uit een pinautomaat te halen..... Iemand uit Appelscha zal een heel fijne zaterdagavond hebben gehad..........

Gewoon mee doen Suus, dan zijn er 2 beginnende beginners waarvan eentje nog wel met een Maflinger.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 11:26

Dat is niet zo heel erg slim.

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 11:32

........en bedankt MSQ Knipoog

Ik heb in ieder geval wederom bewezen dat ik maar 1 ding tegelijk kan doen en dan moet er ook nog een pauze tussen zitten anders raakt die ene hersencel overbelast......

Waar dat feestje nou over gaat ben ik nog niet zo zeker.......ik zal daar nog eens 50x over na moeten denken............ (en zoals jullie inmiddels hebben kunnen lezen is dat voor mij een enorme opgave!)

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 11:48

Ik denk dat ik zelf ook nou ga controleren of ik het geld ook mee neem wat ik uit de muur haal.
Wat zou jij je kwaad hebben gemaakt zeg op je zelf.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 12:22

Pannenkoek schreef:
.....ik heb gisteren mijn geld vergeten uit een pinautomaat te halen..... Iemand uit Appelscha zal een heel fijne zaterdagavond hebben gehad..........

Gewoon mee doen Suus, dan zijn er 2 beginnende beginners waarvan eentje nog wel met een Maflinger.

aiaiaai

nou ik ben overtuigd anne marie I'm in Haha!

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 12:36

@Susan; namens Mevrouw Pannenkoek; OK dan!

Pannenkoek (die een LOI-cursus "Hoe moet ik eigenlijk geld pinnen?" gaat volgen)

(Piggeljay; Mevrouw Pannenkoek gaat zo mee pinnen en achter mij in de rij staan.......... als ik het dan weer vergeet dan heeft zij mazzel en kan jij weer eten kopen)