23-04-06, Simonshaven, Westernclinic Patrick van Coninckxloe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Topa
Berichten: 25
Geregistreerd: 12-01-04

23-04-06, Simonshaven, Westernclinic Patrick van Coninckxloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 12:51

Op 23 april is het weer zover een clinic van Patrick van Coninckxloey.
We beginnen de dag om 9.00 uur tot 17.00 uur. Er zal worden gereden in twee groepen, zowel 's-morgens als 's-middags. De ruiters kunnen hun rijproblemen bij Patrick neerleggen, zodat Patrick een handvat kan geven om er mee om te gaan. De ruiters betalen 45,- Euro, kijkers 2 euro 50 cent, kinderen zijn gratis. De clinic wordt binnen gereden, waar ook een stand zal staan van Suzy's Corner. Bij haar kunt u terecht voor o.a. paardenspullen, kleding. laarzen, enz. Voor de rest is er een kantine aanwezig, waar je terecht kunt voor eten en drinken.
We maken er een gezellige en leerzame dag van.

Adres: Hippisch Centrum Simonshaven, Schuddebeursedijk 2,
3212 LT Simonshaven, tel. 0181-453197.
Voor op te geven: 06-20265343 (Monique)

[edit Rom]titel volgens structuur in sticky[/edit]

diola
Berichten: 53
Geregistreerd: 11-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 08:35

Goeiemorgen .... ik zou wel interesse hebben om mee te doen met deze clinic , heb alleen wat vraagjes : is er eventueel een boks te huren voor deze dag en zou het voor mij mogelijk zijn om in de middag ingedeeld te worden? Hoe groot zijn de groepen waarin gereden gaat worden?

Topa
Berichten: 25
Geregistreerd: 12-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 15:10

diola schreef:
Goeiemorgen .... ik zou wel interesse hebben om mee te doen met deze clinic , heb alleen wat vraagjes : is er eventueel een boks te huren voor deze dag en zou het voor mij mogelijk zijn om in de middag ingedeeld te worden? Hoe groot zijn de groepen waarin gereden gaat worden?


Hoi diola, voor het huren van een box kan je het beste Simonshaven bellen, die regelen dat nl zelf. Eigenlijk rijden de groepen (max 7) 2x, zowel 's morgens als 's middags. Het is een grote wedstrijd binnenbak, dus er is ruimte genoeg. Als je alleen 's middags kan is dat ook geen probleem. Ik zou het leuk vinden weer een nieuw gezicht te zien.
Groeten Topa.

diola
Berichten: 53
Geregistreerd: 11-03-06

Re: westernclinic te simonshaven op 23 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 09:51

Goeiemorgen Topa Nou ik heb me ingeschreven ...............zal zelf nog wel bellen of er een boks is voor mijn meisje

Tot de 23e

diola
Berichten: 53
Geregistreerd: 11-03-06

Re: westernclinic te simonshaven op 23 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 10:06

Ik baal als een stekker. laat ik gisteren mijn merrie ff lekker dollen in de bak , en wat denk je ? Trapt ze een ijzer eraf , smid een weekend weg dus vrees dat ik voor morgen af moet haken

diola
Berichten: 53
Geregistreerd: 11-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 10:06

en ik had er juist zo onwijs veel zin in grrrrrrrrrr

mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Re: 23-04-06, Simonshaven, Westernclinic Patrick van Coninck

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 15:39

ik ben wezen kijken ,was weer leerzaam

alleen heel erg jammer dat de stand er niet was,ik had graag even willen shoppen

mischien doe ik in het najaar wel mee bij de beginners.
ik ben nu 2x wezen kijken en de manier van rijden van hem bevalt me wel.

ik heb ingezien dat ik te mutserig ben met de mijne,zoals hij op de hengst Rocky reed vondt ik eerst een beetje te!

maar het werkte wel