1 juli trailclinic Paulette Zorn, 2 juli lesdag-Westmaas ZH

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Daihyo

Berichten: 87972
Geregistreerd: 01-06-01

1 juli trailclinic Paulette Zorn, 2 juli lesdag-Westmaas ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-17 09:55

Op 1 en 2 juli komt Paulette Zorn weer naar Westmaas.
Afbeelding

Op 1 juli zal zij een trailclinic verzorgen. Eerst beginnen we met een uurtje theorie en daarna is er een praktijkclinic van 2 uur. Er worden 2 groepen gevormd (ochtend en middag), waarbij een indeling wordt gemaakt tussen beginnende en (iets meer) gevorderde combinaties. Maximaal 5 deelnemers per groep, zodat er genoeg ruimte is om iedereen veel aandacht te geven. Er kan zowel aan de hand als onder het zadel worden deelgenomen. Het is niet verplicht om western te rijden voor deelname. Ook Engelse ruiters die eens willen proeven aan de western of eens iets anders willen doen zijn welkom.

We leggen een mooi pattern neer, met o.a. veel balken, brug en hek. Paulette zal je stap voor stap door het pattern leiden en aangeven waar je op moet letten bij het nemen van de diverse onderdelen.

Kosten voor de trailclinic zijn 60 euro.

Daarnaast is Paulette er op 2 juli ook nog voor een lesdag. Op deze dag is het mogelijk om 45 min privéles te volgen. Kosten hiervoor zijn 45 euro.

Paulette over haar training: “Ik train zowel western- als dressuurruiters. In mijn trainingen breng ik denken, voelen en handelen met elkaar in verbinding. Ik sta stil bij vragen als: waarom doe jij wat je doet, waarom doet je paard wat hij doet? Weet je wat je doel is? Waar ben je mee bezig? Hoe ga je te werk? Wat zijn de voor- en nadelen van de systemen die je gebruikt en de keuzes die je maakt?

In mijn trainingen staat het werken aan jezelf en het bewustwordingsproces centraal. Ik richt me vooral op “paardrijden met gevoel” en “de communicatie tussen paard en ruiter”. Bij het werken met paard en ruiter is het “samen bewegen” een belangrijk uitgangspunt. Vaak maakt de ruiter een andere beweging dan hij beoogt, waardoor het paard de vraag/opdracht "niet goed" uitvoert. Ik begeleid de ruiter door samen zijn eigen bewegingssysteem en die van het paard te onderzoeken. Als de ruiter daar zicht op heeft gekregen, begeleid ik hem bij het volgen van de bewegingen van het paard, waardoor het “samen bewegen” ook een “samen-werken” wordt. En dat zie je terug in de prestaties van ruiter en paard!”


Meer informatie over Paulette vind je op http://www.equidact.nl.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Sheeltje2

Berichten: 1760
Geregistreerd: 15-09-13
Woonplaats: Abbekerk

Re: 1 juli trailclinic Paulette Zorn, 2 juli lesdag-Westmaas ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 10:23

Ik ga even overleggen thuis lijkt me super leuk :)

rust in de groene weides jasmine en Yuri we gaan je missen. ***** Johnny ******

Daihyo

Berichten: 87972
Geregistreerd: 01-06-01

Re: 1 juli trailclinic Paulette Zorn, 2 juli lesdag-Westmaas ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-17 14:46

Er zijn momenteel nog 3 plaatsen voor de trailclinic en nog 1 plaats voor privéles.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Daihyo

Berichten: 87972
Geregistreerd: 01-06-01

Re: 1 juli trailclinic Paulette Zorn, 2 juli lesdag-Westmaas ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-17 07:23

Er is onverwacht een plekje vrijgekomen in de ochtendgroep voor de trailclinic. Dat is van 9.30-13.00u.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers