wie wil dit organiseren...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: wie wil dit organiseren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 08:10

Hé, de Extreme Cowboy Race met een aantal bekende gezichten ! Ja, bij ons wordt dat regelmatig georganiseerd. Erg leuk om te zien en ook altijd fijne sfeer daar. Volgend jaar zal ik in Stekene zeker meedoen met mijn IJslander.

Dana82

Berichten: 1658
Geregistreerd: 01-07-08
Woonplaats: De Klinge - Oost-Vlaanderen: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 10:21

sevke schreef:
Hé, de Extreme Cowboy Race met een aantal bekende gezichten ! Ja, bij ons wordt dat regelmatig georganiseerd. Erg leuk om te zien en ook altijd fijne sfeer daar. Volgend jaar zal ik in Stekene zeker meedoen met mijn IJslander.


Dan kom ik zeker supporteren zenne!! Dat wil ik voor geen geld ter wereld missen :D

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 13:53

anhighwood schreef:
spatter, das belgie...dus ook niet in nederland...zou mooi zijn als iemand dit kan oppakken in het midden van nederland...


Volgens mij moet je blij zijn als iemand iets wilt organiseren, en daar dan ook voor over hebben om wat verder te moeten rijden.
Bovendien wordt dit volgens mij over het algemeen meer in belgie gereden dan in nl, dus op een locatie in limburg heb je de belgen ieg ook mee, wat me als organisator gunstig zou lijken.

Mocht er daadwerkelijk iets georganiseerd worden dan wil ik best komen vrijwilligen.

Veel respect voor de FFT ook, toffe organisatoren en goed herinnering aan. :)