[CLINIC] In Hand Trail en Trail 27 juli White Socks Stables

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjan_WSS
Berichten: 267
Geregistreerd: 28-05-11

[CLINIC] In Hand Trail en Trail 27 juli White Socks Stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 12:43

Op zondag 27 juli 2014 organiseert White Socks Stables te Zeist in samenwerking met Alice Zijlstra een clinic “In Hand Trail en Trail”. Deze clinic is bedoeld voor beginnende ruiters en voor gevorderde ruiters met een groen paard.

Alice Zijlstra is een gecertificeerd en gediplomeerd Western en Centered Riding Instructrice bij wie plezier en harmonie in het paardrijden bovenaan staan. Tevens is zij erkend WRAN-trainer.

Programma:
10.30 – 12.00 uur In Hand Trail
12.00 – 13.00 uur Lunch
13.00 – 14.30 uur Trail

De kosten voor deelname bedragen € 77,50 per combinatie. De kosten voor deelname met een paard van White Socks Stables bedragen € 82,50 (€ 77,50 voor leaseruiters). Dit is inclusief lunch.
Er zijn (beperkt) boxen beschikbaar (à € 15,-).

Als niet-deelnemer is het mogelijk de clinic in de binnenbak te volgen. Er wordt tijdens de clinic de mogelijkheid geboden voor het stellen van vragen. De binnenbak waar de clinic wordt gehouden is uitsluitend toegankelijk voor de deelnemers en degene die de clinic bijwonen, de kantine is vrij toegankelijk. De kosten voor het bijwonen van de clinic bedragen € 5,- exclusief lunch, € 12,50 inclusief lunch.

Aanmelden voor de clinic of voor het bijwonen van de clinic kan via secretariaat@whitesocks.nl of telefonisch: 06 20 76 19 27. Je krijgt dan zo snel mogelijk het inschrijfformulier gemaild. Het maximale aantal deelnemers bedraagt 8.

manuela_j
Berichten: 342
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: windraak

Re: [CLINIC] In Hand Trail en Trail 27 juli White Socks Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 13:52

Oh dat wil ik ook graag doen.
Tot wanneer moet je je uiterlijk aanmelden? Tot nu toe heeft mijn man nog geen werk opstaan op die data.Dan zouden hij mij kunnen rijden :P
Dus moet het nu nog eventjes afwachten.

Marjan_WSS
Berichten: 267
Geregistreerd: 28-05-11

Re: [CLINIC] In Hand Trail en Trail 27 juli White Socks Stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 09:23

Aanmelden kan tot circa een week van tevoren. Maar vol = vol.

JJ_Team

Berichten: 95
Geregistreerd: 23-03-12

Re: [CLINIC] In Hand Trail en Trail 27 juli White Socks Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 23:20

Leuke clinic weer!

Marjan_WSS
Berichten: 267
Geregistreerd: 28-05-11

Re: [CLINIC] In Hand Trail en Trail 27 juli White Socks Stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 08:04

Er zijn nog een paar plaatsen vrij. Inschrijven kan nog.

manuela_j
Berichten: 342
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: windraak

Re: [CLINIC] In Hand Trail en Trail 27 juli White Socks Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:09

jammer genoeg zit ik zonder vervoer. baal er een beetje van. hoop dat ik nog eens z'n clinic ergens kan volgen. lijkt me zo leuk. de meeste kan ik nog niet echt aan mee doen, daar mijn paardje nog echt helemaal groen is. ze weet nu een beetje wat links, rechts en stoppen is haha.

JJ_Team

Berichten: 95
Geregistreerd: 23-03-12

Re: [CLINIC] In Hand Trail en Trail 27 juli White Socks Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 12:29

Je kan ook komen kijken zonder paard hoor, dat doen wij ook. Dan kan je het toch nog grotendeels volgen!