Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
piggeljay schreef:helaas wij hebben de cutting wedstrijden aan de wilgen gehangen sinds we er achter zijn gekomen dat wanneer je niet bij stallen of bepaalde trainers traint je binnen de sport niet meer geholpen wordt als je met 1 paard komt en geen eigen helpers mee neemt.
veel leuker is het om met mensen die nog wel met en voor elkaar willen werken eigen wedstrijdjes te organiseren.
eevita schreef:piggeljay schreef:helaas wij hebben de cutting wedstrijden aan de wilgen gehangen sinds we er achter zijn gekomen dat wanneer je niet bij stallen of bepaalde trainers traint je binnen de sport niet meer geholpen wordt als je met 1 paard komt en geen eigen helpers mee neemt.
veel leuker is het om met mensen die nog wel met en voor elkaar willen werken eigen wedstrijdjes te organiseren.
hey piggeljay, ik heb je vaker soortgelijke uitspraken zien doen hier. Is het echt zo, of er een keer iets voorgevallen ,dat je er nu zo tegenaan kijkt?
Ik ben zelf een cuttingliefhebster, en vindt het jammer dat de cutting (en teampenning) bijna zo goed als nooit meer uitgeschreven worden hier in Nederland.
Wellicht dat ik nu eens deze wedstrijd ga bezoeken..
eevita schreef:Ik ben zelf een cuttingliefhebster, en vindt het jammer dat de cutting (en teampenning) bijna zo goed als nooit meer uitgeschreven worden hier in Nederland.
Jannie schreef:eevita schreef:Ik ben zelf een cuttingliefhebster, en vindt het jammer dat de cutting (en teampenning) bijna zo goed als nooit meer uitgeschreven worden hier in Nederland.
Kijk even op http://www.dutchteampenningassociation.nl dan zie je dat er wel degelijk teampenning (en cattlepenning) wedstrijden uitgeschreven worden.