Lokatie: SPORT EN HANDELSTAL IJBEMA Bosweg 7, 7958 PZ te Koekangerveld Wedstrijd gerichte clinic m.n. gericht op beginners o.l.v. Chris Knol. DAWRA leden hebben voorrang bij inschrijving. Kosten: €45 voor DAWRA-leden €55 voor niet-DAWRA-leden Programma 9.30 - 12.00 uur theorie 13.00 - 17.00 uur rijden Het Inschrijfformulier volgt spoedig. Voor vragen gaarne contact opnemen met Marjon ten Hove (MTH hier op bokt)
Nou ja zeg! Dit is in mijn achtertuin! Hier moet ik natuurlijk bij zijn!! Edit: snik... waarom nu op 15 maart??? Dan is de L.V. van onze jarige paintclub
SusanW schreef:Nou ja zeg! Dit is in mijn achtertuin! Hier moet ik natuurlijk bij zijn!! Edit: snik... waarom nu op 15 maart??? Dan is de L.V. van onze jarige paintclub O ships, das jammer! Want dichter bij dan deze clinic zul je ze niet krijgen!
Monsje schreef:Mag/kan ik als DAWRa-lid ook meedoen met een Haf?Uiteraard, alle combi's zijn toegestaan en als DAWRA-lid heb je sowieso voorrang!
CounTree schreef:Het inschrijfformulier: Of iets groter http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NQN8LHG6.jpgbedankt Nancy!
waar blijven alle beginners in het noorden en oosten? Dit is jullie kans om dichtbij goede ervaring op te doen en tips te krijgen!
BELANGRIJK: Wegens te kort aan belangstelling wordt deze clinic helaas geannuleerd. Als er dus mensen van plan waren om te komen kijken, dit kan dus helaas niet. De clinic in het westen gaat overigens wel door!
SusanW schreef:Jammer Marjon! Het is juist zo'n leuk initiatief!ja echt jammer en ook zeer onduidelijk waardoor er maar zo weinig inschrijvingen waren (behalve natuurlijk van de paints, dat was duidelijk )