[WN] Worldshow Oklahoma

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperrrPaint

Worldshow Oklahoma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 20:18

Ik ga 14 tm 23 november naar de woldshow in oklahoma, ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die er heen gaan. Altijd leuk om mensen tegen te komen natuurlijk!

of zijn er mensen al eens geweest, ben natuurlijk heel benieuwd hoe het daar is! Pling

Elliebelle

Re: Worldshow Oklahoma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:30

Hoi,

Mijn moeder is er in 2006 heen geweest, ze vond het echt geweldig echt een super ervaring. Heel leuk om de grote jongens te zien rijden, en ze zou er graag nog een keer heen willen.

Afbeelding

Afbeelding

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 14:23

Wij gaan 3-7 december naar Oklahoma, voor de NRHA Futurity. Heb mijn hubbie wel moeten beloven deze keer niet weer met een paard naar huis te komen...

velvet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 18:48

mag ik vragen wat je dat gekost heeft een weekje oklahoma incl hotel ed?

Cath_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 21:52

Ik ben samen met nog een aantal vrienden in 2006 heen geweest en het was errug leuk!!! Hyper!
Niet alleen de show zelf (waar het trouwens meestal erg rustig was) maar ook de dingen eromheen zoals het 'strodorp' (shopping..), de westernstores in Oklahoma City (more shopping...), verschillende ranches in de omgeving of onderweg van/naar Dallas (zoals Carol Rose en Nedpoint) en de Stockyards (eten bij Cattlemen's steakhouse Vingers aflikken ). En neem ook es een kijkje in Club Rodeo... Koe

En wat zoiets nou kost... tja dat hangt ook af van met hoeveel je die kant op gaat en of je kosten kunt delen zoals autohuur, prijsklasse van je hotel/motel en je shopgedrag.... Sigaar

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 06:59

Ohhhh zou zo graag eens daar heen gaan, maar ja ik zal nog een paar jaartjes moeten wachten ben ik bang. Er staat nog geen info op de aqha site, maar zodra dat er is komt er vast wel een linkje voor de thuisblijvers.

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 07:21

velvet schreef:

Mijn moeder is in totaal 3weken in Amerika geweest en hebben met een camper door een aantal states getrokken. Tijdens hun toer zijn ze ook een paar dagen bij deze show geweest.

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 22:56

Wij zijn in 1999 (vorige eeuw) een keer geweest,met de camper een week tussen de goosenecks gestaan.Helemaal het einde! En idd met ontzettend veel tack thuisgekomen.Zoals de dollar nu staat kan je nog es wat kopen.
Vorig jaar waren we naar de Quarter Horse Congress in Columbus Ohio. Erg indrukwekkend, maar we vonden The World toch leuker. Meer variatie, gezelliger en drukker.Wel een giller was de live muziek (electronisch orgeltje) bij alle railwork onderdelen,het tempo werd steeds aangepast aan walk,jog of lope.
Nog een Oklahoma dinner-tip : The Cattlemans Grill. Steaks die over je bord heen hangen! YIIHAA (ik ben vegetarier Verdrietig )

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:34

velvet schreef:

Reken voor een hotelkamer ongeveer $80,= (2 queensize beds) en dan zit je vlak bij the fairground. Wij zaten in het Days Inn op de Meridian. Dat is echt om de hoek.
Maar check bv. www.expedia.nl voor beschikbaarheden en aanbiedingen.

Tsja, en wat je daar spendeert aan eten etc, is natuurlijk helemaal aan jezelf Knipoog
Reken er in iedergeval op dat de twee hallen bij de Worldshow tsjokvol westernspullen zitten en dat je daar voor weinig de mooiste dingen kunt kopen. Hyper!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 13:02

Hahaha... dat was wel zichtbaar vorig jaar Vera Haha! Haha!

SuperrrPaint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 13:08

Het ergste is dat ik me paard verkocht heb, dus kan niet eens gaan shoppen! had dit gewoon veel eerder moeten doen haha

(of ik shop gewoon en laat het thuis liggen tot er weer een keer een paard komt.. Cool )

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 13:09

Ach leuke kleren zijn altijd welkom toch Schijnheilig

SuperrrPaint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 13:24

crazycactus schreef:
Ach leuke kleren zijn altijd welkom toch Schijnheilig

haha ja dat gaat ook zeker wel lukken:P maar ja paarden spullen blijven gewoon een soort van verslavend haha moet nog afkicken

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 14:47

Je mag anders wel voor mijn paard shoppen, hoor!! Ja

Clown

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:23

Ja voor mij mag je ook wel wat meenemen hoor Tong uitsteken

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:35

Mogen we een lijstje opstellen? Jij het plezier van het kopen van leuke spulletjes, wij uiteindelijk ook blij Clown

SuperrrPaint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 19:02

Haha ja daar was ik al bang voor!
nou denk dat ik zo aan die 20 kilo zit hoor!

of het moeten zulke lange lijstjes zijn dat ik een container kan bestellen! dan wil ik wel een uitzondering maken hahah Vork

Cath_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 20:11

doe heenreis kleren en schoenen aan die toch al op de nominatie stonden om de rest van hun leven te slijten bij het leger des heils oid, scheelt terugreis weer wat ruimte in de koffer! Knipoog Haha!

SuperrrPaint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 20:15

Cath_B schreef:
doe heenreis kleren en schoenen aan die toch al op de nominatie stonden om de rest van hun leven te slijten bij het leger des heils oid, scheelt terugreis weer wat ruimte in de koffer! Knipoog Haha!

ja dat was bij schoenen ook zeker de bedoeling, wil kijken voor een stel mooie laarzen, die ik voor gewoon aan kan. heb al zoveel mooie gezien Sigaar
word nog lastig kiezen!
dus dan kan ik die mooi aan doen de terug weg.

Maar zijn er nog meer leuke dingen te beleven in oklahoma of omstreken? heb me moeder ook mee en dat is niet zo'n paarden fan haha. Weet iemand of de winkels al kerst zijn daar? het tuincentrum hier iig al wel. is ook wel gezellig
.

Cath_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:18

We zijn ook naar 'gewone' winkels geweest, in the shopping malls en daar was toen al veel in kerstsfeer!
http://oklahomacity.citysearch.com/prof ... _mall.html bijvoorbeeld
Misschien vind je een bezoekje aan Bricktown ook wel wat: http://www.bricktownokc.org/Default.aspx?p=8078 (alleen toen wij er waren was er weinig te doen) of het National Cowboy & Heritage Museum (toch weer die paarden..)
En verder is een dagje rondtoeren in de omgeving op het platteland natuurlijk ook altijd leuk! Qua natuur vond ik de omgeving trouwens niet echt bijzonder.

Maar veel verder zijn wij toen, als 'paardenfans' en shopaholics, niet gekomen... Haha!

Op http://www.visitokc.com/ vind je misschien wel meer leuke dingen!

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 09:40

Tip: Trek kleren en gympen aan op de heenreis die je daar kan achterlaten/weggooien.(en neem een lege koffer mee) Vervolgens trek je alles gewoon áán wat je koopt en wandel je zo (dik ingepakt) door de douane. Cool

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 12:48

mariadehaas schreef:
Vervolgens trek je alles gewoon áán wat je koopt en wandel je zo (dik ingepakt) door de douane. Cool

Dit laatste is voor mij nog nooit nodig geweest en ik ben er nu echt een paar keer door de douane gegaan met een winkel vol aan spullen.
Zowiezo kun je rustig alle kleding en schoenen in je koffer stoppen, gewoon de kaartjes er afhalen, 1x in elkaar proppen en rommelig opvouwen. 1 maand geleden was ik ook in Texas en toen heb ik zelfs 4 (!) verschillende maten dezelfde (!) schoenen in mijn koffer gehad.
Je mag voor, geloof ik, 250$ spullen kopen, dus als je zoveel aan bonnen bewaard en de rest gewoon weggooien.

Tip: Even jezelf Flye Blue member maken en dan mag je 5 kg extra aan bagage meenemen Haha! Moet je wel KLM of Northwest vliegen natuurlijk Knipoog

Om je een idee te geven hoe wij vorig jaar de Worldshow hebben verlaten:
Afbeelding

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 21:19

Lijkt mij ook nog wel eens wat om daar een keer naar toe te gaan!
Wanneer ga je weer Cath? Knipoog

Cath_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 22:17

Citaat:
Lijkt mij ook nog wel eens wat om daar een keer naar toe te gaan!
Wanneer ga je weer Cath? Knipoog

Dit jaar voor zover ik weet niet Cool
Mischien volgend jaar...
Moeten we het nog maar es over hebben, weet nog wel iemand die ook graag weer heen wil Haha!

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 18:36

wie????