Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
breaker schreef:HOI!
ik ben opzoek naar iemand die een stal wil delen!
Ik heb de stal alleen nodig van woensdag/donderdag avond tot vrijdag middag/avond..
Dit omdat ik graag de paints wil starten en op twee dagen verdeeld is.
wie o wie??..
Bedankt!!
Rob_H schreef:De enige restictie die er is,is de verdeling wat betreft geslacht. Er mag geen probleem ontstaan voor de buren.Dus niet dat er bv ineens een hengst naast een merrie staat.Dus delen kan maar dan wel in overleg met moi.Dit gaat al 3 jaar goed en dat wil ik zo houden

crow schreef:ff afwachten dan maar en anders moet ie het maar mailen of faxen maandag
shellybelly schreef:crow schreef:ff afwachten dan maar en anders moet ie het maar mailen of faxen maandag
Ze zijn binnen hoor
TheVoice schreef:O O.... morgen zondag 31 augustus..... overmorgen 1 september..... de laatste dag om je in te schrijven voor het NK 2008.
Ben je erbij?

of ik wil te veel

PeppySan schreef:Heb ik gedaan!
Zijn er wat aanmeldingen voor de versatile en western riding L1?
afwachten maar
crazycactus schreef:@rina van hoe laat tot hoe laat denk je weg te zijn dinsdag?
MSQuincyTE schreef:CC je bent te laat![]()
Aangezien ik gok dat ze om 8 uur of half 9 gaan starten, denk ik dat ik dan ergens rond 10 uur aan de beurt ben. 2 uur rijden naar Marienheem....... reken maar uit
SuperRoos schreef:2 jaar geleden ben ik voor het laatste wezen kijken, toen moesten we wat entree betalen
misschien staat het al ergens maar ik kan het even niet vinden, hoeveel is de entree dit jaar om te kijken, wil op de zaterdag even langs gaan namelijk?
nielsd schreef:Hm, zit nu toch te twijfelen om mij in te schrijven voor de L2 senior trail. Bijschrijven is toc 10 euro bovenop het bedrag?