[WN] SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 18:33

quarterH schreef:
zoals ik zeg, zie al mijn zwaar positieve berichten in het begin.

het is bij mij mis gegaan doordat er veel werd/wordt geroepen wat men vervolgens niet waarmaakt. en de arrogantie daarin ( zinnen dat dit event attractiever zou zijn voor reiningruiters dan de europeese derby en q11 ed).

ik was super positief. heb meegedacht. zelfs priveberichten gestuurd naar organisatie. maar nee was niet nodig want ze wisten het beter... en alles wat ik ze daarin heb voorspeld is uitgekomen (nrha niet approved, geen top reining ruiters op deze manier enz enz).

en dat is jammer. jammer dat ze niet beter hebben geluisterd naar meerdere mensen in het begin zodat ze wel konden waarmaken wat ze hard riepen.

kijk ook nu weer, groot gedoe over 2000 starts ed. en uiteindelijk zijn het er 1000.... allemaal geen ramp maar blaas dan niet zo hoog van de toren want daarmee wordt het hele verhaal wat ongeloofwaardig.

het idee was super! ik zag het helemaal voor me. maar in de uitvoering en realiteit is het ergens mis gegaan waardoor ze niet kunnen waarmaken wat er is geroepen. en dat is jammer. ik hoop oprecht dat deze zaken volgend jaar beter gaan en dan zal ik het zeker weer een nieuwe kans geven.

maar dit jaar is het voor mij persoonlijk bekeken en denk ik inderdaad ' eerst zien dan geloven' omdat er tot nu toe al eea niet is waargemaakt.

laten we hopen dat het volgend jaar beter gaat! (en dat meen ik oprecht, ik hoop nog steeds op een hoogwaardig groot event in nederland, te matchen aan een Q11, grote shows in Kreuth en Italie).

dit jaar gaan mijn centen lekker naar een trip voor de duitse futurity in kreuth en belgische futurity!

Ik wil hier toch op reageren, want ik trek je opmerking persoonlijk aan. Ik stop geen uren kostbare vrije tijd in de organisatie van een show als ik het niet zag zitten...
Ten eerste hebben we niet hoog van de toren geblazen, althans ik zie dat persoonlijk niet zo. We hadden de intentie om alles waar te maken zoals in het begin verkondigd. Toen we alle shows aanvroegen (gelijk na het NK 2010) was er op deze data nog geen show aangevraagd, niet bij de NRHA, AQHA, APHA etc. Dat de NRHA dan ons niet de approval geeft omdat we voor hun nog geen bekende show zijn hadden we niet verwacht. We zijn toen volgens mij met een goed alternatief gekomen in de vorm van de Trophy met daarin een goede prijzenpot. En voor deze trophy hoef je nergens lid van te zijn, dus misschien ook nog wel een voordeel naar de niet NRHA-ruiters toe. Ook de NSBA kent een grote prijzenpot die nog niet eerder zo hoog was in Europa. En dan heb je nog de CRI 4*, ook de hoogste in zijn klasse. Dus ga dan niet zeggen dat wij hoog van de toren blazen, want die prijzenpotten die zijn er wel...
Heel western organiserend Europa zit momenteel naar ons te kijken hoe we het er van af gaan brengen, laat ze maar.... Wij doen ons uiterste best (en we hebben al heel veel gedaan) om dit voor iedere ruiter (bekend of minder bekend) een mooie show te laten worden. Daarvoor hebben we hobbels moeten nemen, en die zullen er vast nog wel meer komen. Wij zijn nog steeds positief en blijven ook positief. Er zijn genoeg mensen die de show wel als positief ervaren en niet alleen commentaar leveren vanaf de zijlijn. Ik vind het prima als een ieder zijn eigen mening heeft, maar ik vind ook dat je ons een kans moet geven om deze UNIEKE show te organiseren. Maar ik vind wel dat je mening meer overkomt als je naderhand je mening geeft en onderbouwd als je daar als bezoeker of als deelnemer bent geweest. Want we nemen heus wel wat aan van de mensen.
We organiseren tenslotte wel in 1 week tijd een AQHA, APHA, WRAN, DAWRA, FNW Young Riders, DPHC Youth, KNHS NK Reining, CRI4* (hoogste in zijn klasse), NSBA en DWRF show. En dat is wat deze show uniek maakt.
En of we dan onze aankondiging niet helemaal hebben waargemaakt, dat kan zo zijn...maar je kunt niet zeggen dat we er niet onze stinkende best voor doen.
Ik ga hier geen namen lopen roepen, want elke deelnemer is voor mij belangrijk, maar er komen heus wel grote namen naar onze show toe. Dus blijkbaar vinden zij het wel interessant, en voor juist degene die wel in ons geloven organiseren wij deze show.
En dan mag de rest van mij achteraf zeggen: jammer was ik er nu maar bij geweest!
De show leeft onder de mensen en over twee weken gaan we van start!

Ik zie en spreek alle deelnemers straks in de Uithof. En wil je weten hoe de show verloopt zie onze site http://www.swrn.info en onze twitteraccount en facebook site.

crow

Re: SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 18:46

You go Sheila!!
Heb bescheiden ervaring met organiseren van clinics, oefenwedstrijden en wran C en weet hoeveel werk daar al in gaat zitten dus ik geef het iedereen te doen om een dergelijk evenement zo op de kaart te zetten als momenteel door de SWRN wordt gedaan. Respect en natuurlijk wordt het een geweldige show, de mensen die wel komen en dat zijn er genoeg komen daar in ieder geval om er iets moois van te maken.

gputters

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 19:03

Alle respect en lof voor sheila en de rest van de organisatie!! Jemig wat vermoeiend zo'n quarterh op dit forum........

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 19:18

Eén grote naam uit friesland komt! De held op sokken, het bonte wonder...mijn Blizz <3 :o :D
Ik ben vooral heel nieuwsgierig en een beetje afwachtend van hoe groot en gaat zijn en hoe de sfeer is.

Kritiek hoort erbij, het is zelfs belangrijk! Ik vraag me alleen af of je bokt kritiek niet met een korreltje zout moet nemen, tenslotte zitten niet alle westernruiters in heel nl op bokt... geeft een beetje een vertekend beeld. Ik heb er zin in. Tot over twee weken!

EllyStel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 19:22

YEAH !!!!! organisatie _O- _O- _O-

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 19:39

Sheila,You go girl. +:)+

Er zullen altijd eerst nog wat "kinderziektes" zijn bij het organiseren van zo'n grote show.
En sommige zullen eerst even de kat uit de boom willen kijken (wat logisch is).
Maar kom op zeg >;) , geef het tenminste een eerlijke kans, het wordt de eerste keer dat er zo een grote show in Nederland wordt georganiseerd.
En kijk eens wat voor een show. :wow:

Wij zullen er zijn en onze stinkende best doen, er een mooi week van te maken. :j
Dus tot over twee weken. :wave:

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 19:59

Wow de bonte held op sokken :D alleen daar zou ik al voor komen :P . Hahaha gekkigheid. Ik ben sowieso als bezoeker en fotograaf aanwezig en zeer benieuwd hoe ik dit ga ervaren (eerste show waar ik naartoe ga).

Hollowpoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 20:08

@dapperdier Fryslan boppe hoor ! +:)+ Welke onderdelen ga je starten ?

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 20:11

Alleen de trail.. ben een arme friese wannabe boerin met budget. Vinden we ook het leukste onderdeel. Voor de pleasure en whs blijf ik nog even oefenen buiten de randstad!

johnpppp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 20:19

Go sheila en jan en derest van de mensen die dit geweldige evenement organiseren ik sta achter jullie hoe klein ik ook ben.
En hoop zeker dat WE achteraf kunnen zeggen en schrijven zie je wat het is geworden EEN GROOT FEEST.
john

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 20:38

Lees aub mijn berichten in begin van dit topic nog eens. Daarin neem ik het juist op voor de organisatie als mensen gaan zeuren over afstand ed. Dus voorop gesteld: zeker alle respect voor de organisatie en de effort en werk wat ze leveren!

Mischien is het omdat juist de dingen die mij trokken zijn afgelast dat ik die teleurstelling voel.

Maar lees ook wat ik hierboven al schreef: ik hoop dat het een succes wordt in de zin dat het volgend jaar nog grootser doorgaat en de verwachting wel 100% kunnen worden waargemaakt. Dan ben ook ik erbij want in de basis (groot event met verschillende organisaties in nederland) vind ik het nog steeds een super idee.

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 20:50

En waarom geef je ze niet gewoon het voordeel van de twijfel en doe je nu mee?

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 22:21

susan, om topic niet verder te vervuilen heb ik je pb gestuurd :-)

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 22:33

och och onze quarterH heeft nu al last van haar winterdip......... :(:) dan blijf je er toch lekker met je gezeur!! hebben wij ook een leuk gezellig feestje en mis je alles maar dan moet je ook niet meer zeuren..... of ga anders zelf eens tijd steken om iets te organiseren want achter de computer is commentaar leveren erg erg makkelijk!

ik krijg er steeds meer zin in hoe dichter we er bij komen , wij gaan er die week een erg leuk feestje van maken *\o/*

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 22:37

Wow, mensen doe even chill.. :) quarterH bedoelt het niet lelijk, ze heeft gewoon haar bedenkingen.. Mag toch?! ;)

Ik kwam er vandaag achter dat ik nog maar 2 weken heb hahaha! Ach, paard loopt wel ;)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 22:42

berend: ik gaf antwoord op een vraag die me werd gesteld. maar had ik beter via pb kunnen doen merk ik.

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 22:45

Sheila, ik snap heel goed wat je zegt met de overtuiging hebben van een goed evenement. Dat is helemaal waar. Een evenement waarbij de organisatie zegt dat 'ze het wel zullen zien' is natuurlijk om te huilen. Ik denk echter wel dat de organisatie wat zuiniger zou kunnen zijn met het noemen van cijfers. Nu weten veel mensen dat het flauwekul cijfers zijn en dat is storend om te lezen.

Ik hoor zelf liever superlatieven dan cijfers waarvan ik sterk het gevoel krijg dat ze nergens op gebaseerd zijn.
Maar hey who knows loopt het inderdaad straks storm daar in Den Haag. En hebben we binnen no time een CHIO achtige show.
Dat zou echt heel gaaf zijn. _/-\o_

Organisatie, en met name Sheila, heel veel succes de komende 2 weken en tijdens de show. Iedereen weet dat het keihard buffelen voor jullie is, want dat is een normaal NK al, en of het nou wel of geen succes is, ik heb respect voor jullie inzet.

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 23:21

Ik wil alleen nog even de volgende mededeling doen: wij als organisatie hebben besloten om geen gebruik meer te maken van bokt als social media. Wil men op de hoogte blijven van ons en onze shows dan verwijs ik jullie graag naar onze site http://www.swrn.info, als vraagbaak mijn mailadres: sheila@swrn.info (je ontvangt zsm antwoord) , de website http://www.dutchwestern.nl, facebook (stichting western riding nederland) en twitter SWRN2011.

Bedankt voor jullie geuitte steun en opbeurende woorden, maar eh de credits zijn niet alleen voor mij, we doen dit met meerdere!

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 00:03

Ik heb er zin in. Of het nu wel of niet groot wordt. Je moet het met zijn allen leuk maken en of dat nou met 100 starts is of met 1000 dat maakt wat mij betreft niks uit. Tot over 2 weken!!!!

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 07:54

*\o/* *\o/* *\o/* iedereen van de organisatie, heel veel succes nog met alle voorbereidingen en tijdens de show. op naar een top week! *\o/* *\o/* *\o/*

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 08:40

shellybelly schreef:
Ik wil alleen nog even de volgende mededeling doen: wij als organisatie hebben besloten om geen gebruik meer te maken van bokt als social media.
Ai, dat vind ik wel jammer! :\ Jullie bereiken er toch wel heel veel mensen mee denk ik... Even mezelf genomen kom ik niet op bijv. een facebook of twitter, dus dan maar hopen dat ik vaak genoeg jullie site bezoek voor nieuws.

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 09:00

Ik denk ook dat het beter is om bokt gewoon te blijven gebruiken om je ding neer te zetten. Commentaar, negatieve berichten of wat dan hoef je niet op te reageren. Ik denk dat er heel veel mensen hier op bokt meelezen met dit topic en niet elke keer op de site kijken van dwrf. Ik denk dat als jullie het niet meer op bokt plaatsen het een gemiste kans is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 10:21

Als iedereen zich door de eerste de beste negatieveling of galbak weg liet jagen hier dan werd het verrekte stil op bokt...

Jammer, ik denk dat jullie heel veel belangstellenden missen in de communicatie als je dit enorme forum overslaat. Ik twitter en FB niet actief en twijfel nog over wel of niet komen kijken. Zonder up to date informatie die mijn richting op komt (tja dat is 2011 mensen, je zult het moeten brengen bij je klanten, het aanbod is te groot om af te wachten of ze naar jou toe komen...) wordt dat een definitieve nee denk ik want dan verdwijnt zo'n evenement van je netvlies.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 11:40

ai ai, dat is zeker jammer.
zou er iemand anders ons hier dan op de hoogte willen houden? ik vergeet het gewoon om op andere sites te gaan kijken. en nee, dat doe ik niet expres.

jammer jammer jammer.

en ik vind inderdaad ook dat mensen QuarterH verkeerd lezen. ik lees namelijk wel dat ze hun het voordeel van de twijfel geeft, ik lees dat ze hoopt dat het even groot of groter wordt als Q11, en ik lees dat ze het beste voor heeft.
alleen ergert ze zich aan alle aantallen die geroepen werden en waarvan de helft niet waargemaakt kan worden. eigenlijk heb ik dat ook wel een beetje, maar toch heb ik een kriebelend onderbuikgevoel als ik aan het NK denk.

Broncoyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 15:25

Als ik een potje creme koop, wat beloofd dat mijn rimpels verdwijnen, en er zijn heel veel van dat soort reclame beloftes,en ik geef ze het voordeel van de twijfel,ben ik altijd heel teleurgesteld, dat ik nog steeds met die rimpelkop zit. Dat weet je dan bij voorbaat, je word immers ouder. Maar een nog nooit vertoonde n.k. op een geweldige lokatie , is alleen maar bijna RIMPELLOOS..........JOEPIE.....