Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:Wat is duur? Mensen betalen wel rustig 50 euro voor een uur dressuurles van een goeroe en dan nemen ze een les of tien van hem... dat is al meer dan één parelli pakket.
ZIe het als een lessenpakket dat je aanschaft. Het zijn meer dan tien lessen, dus per les betaal je in wezen minder dan 22 euro!
Arabesk schreef:Ik vind het niet duur. Er zit ook ontzettend veel tijd in het ontwikkelen van dit cursusmateriaal, je krijgt een schat aan informatie en heel veel dvd's.
Overigens heb ik wel één puntje van kritiek: dat er nog steeds geen NL versie is!
Succubi schreef:Zou je die ook los kunnen krijgen?
Succubi schreef:Op marktplaats staan wel de 6 dvd's maar meestal hebben ze niet de boekjes.
Zou je die ook los kunnen krijgen?
ikke schreef:Tien lessen van mijn lesgeefmens leren mij meer dan twee levels Parelli! Kwestie van kwalitatief lesgeefmens.
ikke schreef:Dat goede lesgeefmens brengt je verder, en voor minder geld ook nog........
Arabesk schreef:ikke schreef:Dat goede lesgeefmens brengt je verder, en voor minder geld ook nog........
Ja de meeste lesgeefmensen vertellen je dat je paard toch echt op stal moet en onder een deken en dat zwaaien met touwtjes maar zweverig geneuzel is....
Arabesk schreef:ikke schreef:Dat goede lesgeefmens brengt je verder, en voor minder geld ook nog........
Ja de meeste lesgeefmensen vertellen je dat je paard toch echt op stal moet en onder een deken en dat zwaaien met touwtjes maar zweverig geneuzel is....