Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
messica schreef:Het begint mij ook op te vallen dat het Cassidy maar allemaal heel hoog zit de Monty Roberts methode. Als je het niks vind, dan gebruik je het toch niet! Simpel toch..Iedereen zijn eigen ding. Ik gebruik het dually halster wel voor mijn oudere merrie en voor haar werkt het perfect. Voor mijn jonge merrie gebruik ik vaak een touwhalster omdat zij daar beter op reageert! Dus heel persoonlijk allemaal..! Ook oordelen de meeste mensen op filmpjes. Ga het eens in real life bekijken, spreek iemand aan die er daadwerkelijk mee werkt, of probeer het zelf uit. Maar ga niet iets lopen roepen vanaf een enkele video...beetje kortzichtig!!
acacia schreef:Cassidy heeft het maar druk om in de topics waar het over Monty gaat, te reageren met een bittere ondertoon.....
Wil je zo graag iedereen overtuigen dat het allemaal maar niks is, Cassidy ?
Ieder zijn ding, ga wat leuks doen ! Iets met je paard ofzo !
Maartje1990 schreef:wat is er dan zo bijzonder aan dat halster?? Ik versta het namelijk niet zo goed (nu heb ik ook meer gekeken dan geluistert) maar zou je datzelfde niet gewoon met een gewoon halster kunnen doen en dan toch hetzelfde kunnen bereiken? Wat is het verschil tussen zo'n halster en een gewoon halster?