Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miska schreef:De mensen die denken te weten wat er gaande was in de voorring, hebben er in mijn ogen geen ene bal van begrepen wat Emiel doet en wat het inhoudt.
Enkel omdat ze het waarschijnlijk zielig oid vonden en naar aanleiding van de discussie over die cap, wordt alles totaal uit zijn verband getrokken.
En die nu een deuk in hun ego hebben gekregen omdat Emiel een standpunt maakt, waar die voor staat.
Zoals ik gelezen heb in dat andere topic, stond het dier glazig voor zich uit te kijken op de trailer, verwonderlijk?
Nee, als je zoveel indrukken mee krijgt moet je de informatie even verwerken.
Als zo'n dier nogal in het verzet komt, omdat ie altijd zijn zin heeft gekregen, moet je soms even wat harder optreden om door te komen, ongeacht of het dier angstig is of niet.
Doe je het niet, krijgt het dier gewoon zijn zin en komt er vervolgens wéér mee weg zoals waarschijnlijk vaker het geval is!
Het heeft niks met een paard breken te maken what so ever!
Het is uitermate triest dat er zo gigantisch afgegeven wordt op Emiel Voest, een man die toevallig iets meer ervaring heeft op dat gebied dan menigeen die met paarden omgaat.
Als je daar niet tegen kunt, lijkt het me verstandig om gewoon je mond erover te houden en door te prutsen waar je mee bezig bent!
Miska schreef:Ik heb de discussie gaande gezien, maar niet hetgeen wat er in die voorring gebeurde, maar alles is zo opgeblazen als de pest.
Als je niet kunt accepteren wat iemand met je paard doet, als je die ter demo aanbiedt, had je dat van te voren moeten bedenken en niet achteraf op m afgeven omdat je niet met zijn manier van werken eens bent!
Dat vind ik zo achterbaks!
Citaat:Al met al worden we zo nog niet echt veel wijzer van wat er nou gebeurd is ...
Sommige reacties zijn idd niet erg vriendelijk en erg overtrokken, maar aan de andere kant hoor je op zo'n forum toch ook v
Al met al worden we zo nog niet echt veel wijzer van wat er nou gebeurd is ...
princesa schreef:Citaat:Al met al worden we zo nog niet echt veel wijzer van wat er nou gebeurd is ...
Sommige reacties zijn idd niet erg vriendelijk en erg overtrokken, maar aan de andere kant hoor je op zo'n forum toch ook v
Klopt..maar je begrijpt wel waarom?
princesa schreef:Citaat:Al met al worden we zo nog niet echt veel wijzer van wat er nou gebeurd is ...
Klopt..maar je begrijpt wel waarom?
princesa schreef:Laat ik er dit op zeggen....ik ben zelf met m'n paard oa. naar K.F. Hempfling geweest en heb getraind met een Canadese methode (niet onervaren dus........) verder brand ik natuurlijk hier niet nog een keer m'n fikjes....en ik denk eerlijk gezegd gezien de soms ietwat bijzondere reacties, dat er niet veel durven reageren.
Ja, Ik was erbij................
princesa schreef:ik bedoel dat ik niet nog een keer ga reageren op een vraag nadat ik net de reputatie heb ontvangen van 'afgang' , 'capweigeraar' (niet waar) etc..en weet ik allemaal niet wat ik fout gedaan heb in de ogen van sommigen en WEL veroordelen ten gunste van....hmmm????
Een ezel stoot zich in het gemeen........
Het is niet mijn vriendin...het is een 'collega'.
Citaat:Jemig waar ben je bang voor?
Dan had je 1e instantie helemaal niet op bokt moeten komen en dingen neer moeten zetten!
Miska schreef:Ook al zijn er mensen bij geweest die hun mening erover hebben, wil dat nog niet meteen zeggen dat het waar is.
Ik vind het sowieso allemaal achterhaald, want zoals Renza ook probeert te zeggen denk ik, kun je niet iemand achteraf benadelen door m door het slijk te halen.
Doe het dan ook op dat moment en heb dan ook het lef om je mond los te trekken naar Emiel zelf.
Of vraag waarom hij het op die manier heeft aangepakt.
Zijn aanpak was waarschijnlijk nodig geweest om zijn demo te kunnen presenteren.
Niks meer en niks minder.
Dat kun je accepteren of niet, en blijkbaar heeft de eigenaresse daar wat moeite mee.