Parelli cursus volgen??iemand ervaring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Parelli cursus volgen??iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:30

Waratje schreef:
Tja, wat noem je recent. Dat zal toch al gauw een jaar of 6 geleden zijn geweest. Dat was toch die demo waar Eddy als kersversje toen ook bij was?
Eerlijk gezegd werd ik toen ook al niet vrolijk van hoe het paard van Birger reageerde en dat is door de jaren heen zeker niet verbeterd (was ook op de NH-dagen, als niet-meer-Parelli-instructeur). Er zijn mensen waar ik graag naar kijk als ze met paarden omgaan, maar er zijn ook enkele (waaronder Birger) waar ik niet (meer) naar wil kijken, het is in mijn ogen afzichtelijk wat ze vertonen (maar goed, dat is natuurlijk maar mijn mening Vork ). Het staat jou volstrekt vrij om het prachtig te vinden, smaken verschillen nou eenmaal.


Was idd die demo, heb me toen vreselijk lopen ergeren aan het feit dat Birger net als Pat zelf een piespaaltje nodig heeft om zogenaamd grappig te zijn. Ik heb Birger daarna niet meer gezien, kan niet zeggen hoe zijn paard zich vervolgens heeft ontwikkeld. Wel was er sprake van een rechtzaak tegen Birger omdat zijn paard een toeschouwer had getrapt tijdens een demonstratie?
Ik heb Parelli zelf in Wanrooij mee mogen maken, was nog voordat ik mijn paarden had. Waar ik op dit moment van gecharmeerd ben is Clinton Anderson, maar die is hier niet zo bekend.

Katie1989

Berichten: 1481
Geregistreerd: 06-07-04

Re: Parelli cursus volgen??iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:34

Maar het level 1 pakket word ook zo nu en dan 2dehands aangeboden wat je een boel geld scheelt.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Parelli cursus volgen??iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:40

Dat is het oude pakket met de Video's, het nieuwe is uitgebreider en heeft DVD's (voor degenen die de videorecorder de deur uit hebben gedaan).

Katie1989

Berichten: 1481
Geregistreerd: 06-07-04

Re: Parelli cursus volgen??iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:43

Ik heb het nieuwe L1 pakket 2dehands op de kop kunnen tikken.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Parelli cursus volgen??iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:45

Bofkont....

Pakket alleen (dus de boekjes en de DVD"s) kost nieuw EURO 219.

Katie1989

Berichten: 1481
Geregistreerd: 06-07-04

Re: Parelli cursus volgen??iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:48

Ik betaalde der geloof ik als nog 180 voor hoor, inc verzende, was ook nog zgan..

Morrie

Berichten: 22319
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Parelli cursus volgen??iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:59

kijk eens rond op Ebay als je een goedkoop pakket zoekt, daar wil nog wel eens iets langskomen...