Promofilmpje NH

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amon_

Promofilmpje NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 08:46

Voor ons forum heeft manlief een promofilmpje gemaakt, op diverse manieren is de band tussen paard en mens te zien. Vindt het zelf erg mooi geworden, soms zelfs erg ontroerend, maar ben dan ook een watje he Clown
Op het filmpje zit copyright, mocht je het ergens voor willen gebruiken graag een pb'tje, en via de link van het forum.
Veel kijkplezier.

Film: http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopic.php?t=7126

Amon_

Re: Promofilmpje NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 09:40

Zie net in anders subfora dat linken naar andere fora's in een daarvoor bestemde rubriek moet. Misschien dat dit dus ook daarheen moet, laat ik even aan een moddie over.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 10:04

Hee Brenda, goed dat je 'm doorlinkt op Bokt Lachen
Nogmaals, complimenten aan Fer, het is écht een fantastisch filmpje! Klasse! OK dan!

nicole_hetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 10:21

woow die is wel mooi hoor!
ziet er erg netjes uit!
hoe heet dat liedje die er bij word gedraait?

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 10:33

wow wat een geweldig filmpje..
zit met kippenvel op m'n armen en rug en tranen in m'n ogen..

edit: leidje heb ik al gevonden Haha!
Sarah Brightman - What a Wonderful World..
als iemand hem wilt moet ie maar ff z'n mail pm'en, ik heb 'm namelijk nu op de pc staan Schijnheilig *dat liedje*..

Arjette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 15:33

gaaf filmpje!
Leuke manier van opstappen ook, zo via de hals *LOL*

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 15:42

héhé cool dat die link nu ook op bokt staat Lachen
Op andere fora vonden ze het ook al super! Lachen

nicole_hetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 18:17

Ilsiie schreef:
wow wat een geweldig filmpje..
zit met kippenvel op m'n armen en rug en tranen in m'n ogen..

edit: leidje heb ik al gevonden Haha!
Sarah Brightman - What a Wonderful World..
als iemand hem wilt moet ie maar ff z'n mail pm'en, ik heb 'm namelijk nu op de pc staan Schijnheilig *dat liedje*..

dankje! vind het echt zoown mooi nummer he!

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 20:11

Hij is zoooo mooi he.... Ilse help me eraan denken dat ikd at liedje nog een keer van jou over msn krijg.
Net zoals ik op het NH forum zei, Fer, prachtig gedaan Haha!

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 20:17

Echt mooi filmpje Haha!

Alleen dacht ik eerst dat er por no filpje stond Bloos Tong uitsteken

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:29

Dionne_Xx schreef:
Alleen dacht ik eerst dat er por no filpje stond Bloos Tong uitsteken

A dirty mind is a joy forever Knipoog

Erg mooi gedaan. Ziet er super uit allemaal!

WaratjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 17:02

Zo'n filmpje is wel leuk, maar wat promoot je nou eigenlijk? Het is me volstrekt onduidelijk wat je zou promoten. Het is nogal onsamenhangend, erg korte flitsen, er zit niet veel structuur in. Wel heel veel Parelli-oefeningen, wat leuke plaatjes, ook wat (in mijn ogen) minder leuke plaatjes/filmpjes, maar de boodschap is me niet zo heel duidelijk (misschien levert het geluid hierin een bijdrage, dat heb ik op deze pc niet)

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 17:42

Ik vind het een heel mooi filmpje hoor!

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 17:49

Waratje schreef:
Zo'n filmpje is wel leuk, maar wat promoot je nou eigenlijk? Het is me volstrekt onduidelijk wat je zou promoten. Het is nogal onsamenhangend, erg korte flitsen, er zit niet veel structuur in. Wel heel veel Parelli-oefeningen, wat leuke plaatjes, ook wat (in mijn ogen) minder leuke plaatjes/filmpjes, maar de boodschap is me niet zo heel duidelijk (misschien levert het geluid hierin een bijdrage, dat heb ik op deze pc niet)

heey, welke plaatjes vind jij minder leuk? en bedoel je leuk in de vorm van niet mooi gefilmd of niet goed met het paard omgaan.

ontopic: ik vind het een erg mooi filmpje! en ik snap dat je bij het zien dat je zo'n band kan hebben met het dier emotioneel werd. Haha!

edit: waarom schreef ik vorm met een f Clown

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 18:46

ik ga me toch maar eens aanmelden op jullie forum. Ik heb ook nog wel wat filmpjes als je wilt kan ik je links geven

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 18:47

hee gezellig lailapri Lachen

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 18:52

haha ik dacht precies hetzelfde, n.a.v. heb ik me ook aangemeld en wil ik me nu ook eens gaan verdiepen

WaratjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 11:24

desty schreef:
Waratje schreef:

heey, welke plaatjes vind jij minder leuk? en bedoel je leuk in de vorm van niet mooi gefilmd of niet goed met het paard omgaan.

Beide. Sommige filmpjes worden heel abrupt afgebroken, kwaliteit is hier en daar matig tot slecht en een enkele stuit me tegen de borst door de inhoud.

Maar wat ik zeker zo erg vind is dat er gezegd wordt dat het iets promoot, zonder dat het mij duidelijk is WAT er gepromoot wordt of zelfs maar DAT er gepromoot zou worden. Als je nou gewoon zegt dat het een verzamelfilmpje is, klopt het, maar promo? Niet op deze manier. Maar goed, communicatie is tenslotte een vak en zelfs de mensen die ervoor hebben gestudeerd maken er af en toe een potje van Knipoog

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 13:01

Dit filmpje is gemaakt met inzendingen van mensen die korte of al langere tijd met NH bezig zijn. En de 1 heeft een supercamera, de ander een wat minder geavanceerd geval. Dat maakt het juist dat een ieder zijn stuk kan laten zien, alle soorten en maten van paarden en mensen.
Verder snap ik wel dat het filmpje zonder geluid heel anders over komt dan met.
Het promo gedeelte moet je zien als een kennismaking met de vele vormen van NH, en tsja de meesten hebben wel die click na het zien, jij misschien wat minder Waratje, het is dan ook niet voor iedereen, je moet doen en leuk vinden wat bij je past.

WaratjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 14:27

Morgannah schreef:
Dit filmpje is gemaakt met inzendingen van mensen die korte of al langere tijd met NH bezig zijn. En de 1 heeft een supercamera, de ander een wat minder geavanceerd geval. Dat maakt het juist dat een ieder zijn stuk kan laten zien, alle soorten en maten van paarden en mensen.
Verder snap ik wel dat het filmpje zonder geluid heel anders over komt dan met.
Het promo gedeelte moet je zien als een kennismaking met de vele vormen van NH, en tsja de meesten hebben wel die click na het zien, jij misschien wat minder Waratje, het is dan ook niet voor iedereen, je moet doen en leuk vinden wat bij je past.

Wat een stuk zou helpen om het tot "promo-filmpje" te maken zou een inleiding zijn, een stuk tekst (gesproken of liever in beeld) waarin staat dat het een impressie geeft van wat mensen met NH doen en (eventueel als afsluiting) waar je terecht kunt voor info (bijvoorbeeld het forum). Op dit moment "promoot" het niets, maar is het een verzameling activiteit van verschillende mensen met hun knollie Knipoog
En ja, niet iedereen heeft geweldige kwaliteit camera's, maar als ze wel kwaliteit NH kunnen laten zien, is het wellicht de moeite waard om eens te gaan buurten met toevallig een goede camera op zak?
Overigens blijf ik erbij dat het een erg groot Parelli-gehalte heeft en daarmee dus niet de breedte van NH illustreert.

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 16:40

Goed waratje ik kan de titel niet meer veranderen, ik had dan beter kunnen zetten het promofilmpje van het NH forum. Het is niet bedoeld om landelijk te vertonen of e.d. het is gewoon een filmpje waarin diverse forumleden van dat forum laten zien in welke vorm zij NH uitvoeren.
Aangezien hier ook een aantal NHérs zitten heb ik hem hier ook neergezet. En een ieder kan ervan maken wat hij wil.
Het is niet gemaakt in opdracht van, gewoon vrijwilligheidsbasis, en heeft dus ook geen commerciele doeleind.
Thats it Clown

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 10:09

Geweldig filmpje!
Er zitten echt leuke dingen tussen Haha!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 16:12

wow! mooi filmpje zeg

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 16:49

Ik vind het een superfilmpje Lachen
Echt heel mooi gemaakt ook met goed materiaal!

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 14:17

Mooi filmpje en mooi gemaakt, er zitten idd mooiere stukjes tussen, maar de bedoeling komt toch goed over vind ik!