Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
adriana schreef:Maar hoe verklaar je het verschil dan tussen de manier van werken die Pat en Linda volgen en die Eddy volgt?
xyzutu2 schreef:Ik heb het me een tijdje afgevraagd, want het parelli-forum is enorm gezellig en leerzaam, maar daarnaast heb wel het gevoel dat Parelli meer stekels naar buiten heeft staan dan andere methodes, misschien inderdaad doordat een zo precies uitgewerkt programma mensen in staat stelt om het heel precies te volgen waardoor je een echte groepscultuur van volgers krijgt, en misschien daardoor ook een andere kijk op niet-volgers.
promptertje schreef:Xyzutu, net als in je andere topic herken ik dit weer totaal niet.
Citaat:Nog even hier op reageren; welk Parelli-forum bedoel je eigenlijk? Er bestaat niet echt een specifiek Parelli-forum bij mijn weten, de fora die ik ken zijn op meerdere methoden gericht. Of je moet die van de Savvy club bedoelen, maar dat is niet Nederlands.
Bedoel je misschien het NH-forum van Equiplay? Daar zit maar een heel beperkt aantal van de Nederlandse Parelli-ers op, dus dat kan je niet als voorbeeld stellen van een "Nederlandse Parelli-cultuur". Of mis ik nou een heel forum ?
xyzutu2 schreef:Parelli-studenten hebben eenzelfde soort mening als het gaat om mensen die weer van Parelli afstappen: Die hebben er niets van begrepen, hebben de onderliggende gedachte niet doorgrondt, waren blijkbaar op zoek naar een quick fix, en hebben in elk geval gefaald.