Naja de vraag zegt het al.. zijn er ook slechte kanten aan NH? Niet negatief gezien hoor

Maar ik weet niet of het bestaat?
Groetjes
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Janedieene schreef:zijn er ook slechte kanten aan NH? Niet negatief gezien hoor.
Laraax schreef:@cassidy,
ik ben het helemaal met je eens!
Mooi geformuleerd btw,
Ik had in het begin ook zoiets van ojee moet ik m nu slaan met mijn leadrope(tijdens driving game) maar je merkt gewoon dat hij het gewoon weet, omdat alles netjes volgens de fases gebeurd, en als dit 1 á 2 keer gebeurd, zal hij sneller reageren als daarvoor!
Anya schreef:En daar waar NH religie wordt rukt het achtervoegsel '-loos' op. Bitloos, stalloos, dekenloos, ijzerloos, geweldloos, boomloos en soms ook ruiterloos. Daar zit het gevaar van NH. In wat mensen ermee doen en de mate waarin mensen zelf niet meer nadenken maar blindelings volgen. Ogenloos zou je kunnen zeggen
Laraax schreef:Trouwens, een vriendin van mij(ze is nogal eigenwijs en tegen NH) merkte laatst op;
Hoe kan je nou weten dat het zo is? Wat is je bewijs dat het zo bedoelt is?
Mijn antwoord was dat mensen wilde paarden hebben bestudeerd en bekeken etc etc, en dat meerdere mensen los van elkaar dezelfde conclusies konden trekken.
Maar daar was ze het niet mee eens... want dat kon toch niet, dat sloeg nergens op, blablaba...
Maar zo zit het toch wel?