Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Degenen die weten waar hij voor staat, weten dit voorval de waarde toe te kennen die het verdient....
Waratje schreef:Cassidy schreef:Degenen die weten waar hij voor staat, weten dit voorval de waarde toe te kennen die het verdient....
Ah, daar komt het geloof van de volgelingen weer in beeld. Als je bij het clubje hoort dan snap je het, als je niet bij het clubje hoort niet, had je maar bij het clubje moeten horen...... Zwak, Cassidy, heel zwak.
Cassidy schreef:Wat ik eerder geloof is dat er een groep mensen PP zwart probeert te maken en de rest er als een kudde blinde kippen achteraan holt. Zonder de complete informatie te zien...of goed te zien, want de filmpjes op Youtube zijn kwalitatief ronduit beroerd.
Cassidy schreef:Als Chris een fout tijdens een demo heeft gemaakt door een paard met een dressuurzweep af te ranselen tot de bloedstriemen op de huid stonden, snap ik niet dat hij op een dergelijke manier op Parelli heeft kunnen reageren zoals hij dat in eerste instantie heeft gedaan.
Of is het excuus dat je psychisch scheef zat een excuus om het allemaal maar voor het gemak te vergeten?
jouke_h schreef:Ik zou zelf liever iemand zien die in de clinic zegt van kijk met dit paard ga ik liever verder oefenen buiten de clinic om het zo voor elkaar te krijgen met een uitleg wat nu de situatie is en waarom iets niet werkt en niet om je naam hoog te houden door het uiteindelijk wel te kunnen.
horseyfries schreef:Ik denk dat je als clinicgever juist een heel goede boodschap kunt overbrengen aan mensen, namelijk dat er altijd nog een volgende dag is en niet alles op één dag hoeft. Vervolgens vertel je welke stappen je met zo'n paard zou nemen en laat je stap één zien. De rest leg je uit maar doe je niet in de praktijk.
Volgens mij had iedereen dat gerespecteerd.