Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Amable schreef:Ik snap de overweging van het team, en bij het gebruik van tags verwacht ik dat het gebruikersgemak er niet onder hoeft te leiden.
Longeren is idd iets heel anders als vrijheidsdressuur, maar het valt wel beide onder grondwerk. Dat maakt dat het best samen in een subforum past.

Judje schreef:@Wendy: een aantal manieren van grondwerk valt inderdaad onder NH. Echter, voor de grondwerktopics, die niet op NH gebaseerd zijn, is tot nu toe nog niet echt plaats.
viola schreef:Hadden we zoiets niet al voor de grote reorganisatie van bokt, onder de naam 'uit het zadel' en compleet met tags.
Alleen zat toen aangespannen rijden er ook bij.
Maar ik denk dat het werk vanaf de grond best bij elkaar kan. Zo druk is het niet op die forums dat onderwerpen dan onvindbaar worden. En als iedereen duidelijk is in de titel en in het topic duidelijk zegt waar het over gaat lijkt me dat geen probleem.

Ik ben voor!
). Echter, hebben we juist gekozen voor een andere naam, om niet de verwarring te krijgen dat zoals eerder ook NH en aangespannen er onder vallen.