Ik heb niet een seen paard waaraan ik het zou kunen leren!
ik vroeg het me gewoon af, ik heb paarden het zien doen en ik vroeg me af hoe ze dat in de wereld geleert hebben.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MandyR schreef:Denk er goed over na of je je paard wel wil leren steigeren. Op het moment dat hij boos is op je kan hij dit tegen je gaan gebruiken. En dan is dat lieve paardje ineens levensgevaarlijk.
eilleen333 schreef:Je wil je paard toch niet steigeren aanleren? Je bedoeld de levade, iets heel anders dan brutaalweg steigeren.
Als ik jou was zou ik me eerst meer verdiepen in de kunst van de vrijheidsdressuur voordat ik er zelf mee ging aanprutsen.
Je kan op die manier levensgevaarlijke situaties veroorzaken.
Moonfight schreef:eilleen333 schreef:Je wil je paard toch niet steigeren aanleren? Je bedoeld de levade, iets heel anders dan brutaalweg steigeren.
Als ik jou was zou ik me eerst meer verdiepen in de kunst van de vrijheidsdressuur voordat ik er zelf mee ging aanprutsen.
Je kan op die manier levensgevaarlijke situaties veroorzaken.
ik vroeg het me gewoon af, ik wou het nog niet aanleren hoor
saskiakefie schreef:oow jij veranderd snel even je tekst he
eilleen333 schreef:Dat vraag ik mijn dan ook weer af, als je toch niets met die kennis wil gaan doen.
Maar goed, ik hoop dat TS hier de waarheid spreekt en we niet over een week een topic zien over hoe het steigeren afgeleerd moet worden omdat TS aangevallen wordt.
Het zal niet het eerste geval zijn...
Moonfight schreef:eilleen333 schreef:Dat vraag ik mijn dan ook weer af, als je toch niets met die kennis wil gaan doen.
Maar goed, ik hoop dat TS hier de waarheid spreekt en we niet over een week een topic zien over hoe het steigeren afgeleerd moet worden omdat TS aangevallen wordt.
Het zal niet het eerste geval zijn...
Ik heb niet een seen eigen paard om het aan teleren
Moonfight schreef:saskiakefie schreef:oow jij veranderd snel even je tekst he
jaah, neej ik was et ff vergeten, ik wil het echt niet aanleren vooral als ik hoor dat paarden het zomaar gaan doen omdat ze wat lekkers willen. Ik vroeg het me af omdat je niet zomaar ff zegt dat ie et moet doen en dat hij het dan doet
MandyR schreef:Snel je openingspost veranderen omdat je antwoorden krijgt die je niet bevallen is erg laf.
Maar goed, ik zal het je uitleggen hoe je het moet doen.
Je zet je paard midden in een wei of bak. Dan pak je een stoel en ga je er naast zitten. Daarna zeg je iedere 10 seconden "lig" of "zit" en uiteindelijk gaat hij dit doen.
MandyR schreef:Snel je openingspost veranderen omdat je antwoorden krijgt die je niet bevallen is erg laf.
Je zet je paard midden in een wei of bak. Dan pak je een stoel en ga je er naast zitten. Daarna zeg je iedere 10 seconden "lig" of "zit" en uiteindelijk gaat hij dit doen.
Thats_Me schreef:MandyR schreef:Snel je openingspost veranderen omdat je antwoorden krijgt die je niet bevallen is erg laf.
Wat ook werkt is het zelf eerst 100x voordoen. Dan gaat je paard je vanzelf wel na doen
Thats_Me schreef:MandyR schreef:Snel je openingspost veranderen omdat je antwoorden krijgt die je niet bevallen is erg laf.
Wat ook werkt is het zelf eerst 100x voordoen. Dan gaat je paard je vanzelf wel na doen
saskiakefie schreef:ervaren mensen hier op bokt hebben wel wat meegemaakt met zulke paarden, en willen een verwende penny even afstraffen
Moonfight schreef:saskiakefie schreef:ervaren mensen hier op bokt hebben wel wat meegemaakt met zulke paarden, en willen een verwende penny even afstraffen
Ik ben alles behalve verwendt!!!
Mijn hele familie haat paarden, die vinden dat ze allen bestaan voor het vlees.
Ze vinden me gestoort en dom.
Ik ben het lachertje van de hele familie.
Ik ben geen verwende penny.
En nee ik vind me zelf niet zielig voor ik weer zulke reachties ga krijgen.