Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mistie schreef:Ik vind dat je vandaag wel erg veel topics aanmaakt?![]()
Heb er al zo'n 3 à 4 gelezen. Maar dat even ter zijde.
Als je niet weet waar je mee bezig bent, probeer het niet. Het kan erg gevaarlijk zijn,
En de shet zou dat onder het werk ook gaan doen.
kekaro schreef:ik zou er niet eens aan beginnen als ik jou was,
er zijn zoveel andere dingen die je je shet kan leren.
alleen als je echt verstand van zaken hebt kun je het je paard aanleren maar ik zou er nog eens 20 keer over nadenken.
Dingieding schreef:Hoii!
ik heb een site gevonden op google, misschien heb je er wat aan!:P
http://users.skynet.be/elsie/vrijheidsd ... 0hutch.htm
ik hoop het !
DebbjJ schreef:Er zijn heel veel dingen die je daarvoor nog kan doen hoor, laat je shet eerst een met vertrouwen achter je aan lopen, op stemcommando in draf ect. als je dat onder controle hebt voetje geven enzo.
Op bokt is ook een vrijheidsdressuur forum
viewforum.php?f=122
Daar hoort dit topic ook bij volgends mij? *TeMt
Mistie schreef:Ik vind dat je vandaag wel erg veel topics aanmaakt?![]()
Als je niet weet waar je mee bezig bent, probeer het niet. Het kan erg gevaarlijk zijn,
detour schreef:Mistie schreef:Ik vind dat je vandaag wel erg veel topics aanmaakt?![]()
Dat mogen mensen toch zelf weten?. Vind dit wel spuit 11 commentaar, hoor!
TS, misschien zou je eens een boekje moeten aanschaffen over vrijheidsdressuur, daar staan hele gave tips in! Het mooiste is als iemand er ervaring mee heeft in de praktijk, dat die je op gang helpt!
Succes!
Anoniem schreef:ik zou niet leren steigeren ik heb mijn VZ shet het ook geleerd en is toen helemaal mis gelopen hij bleef steigeren en ook met mensen er op hij ging gewwoown recht omhoog uit eindelijk hbebebn we het af kunnen leren maar het wer echt gevaarlijk
marielle_p schreef:Anoniem schreef:ik zou niet leren steigeren ik heb mijn VZ shet het ook geleerd en is toen helemaal mis gelopen hij bleef steigeren en ook met mensen er op hij ging gewwoown recht omhoog uit eindelijk hbebebn we het af kunnen leren maar het wer echt gevaarlijk
maar ik rij niet op me shet en ik wil toch iets met hem gaan doen dan in de vrijheidsdresuur