Zou ik met mijn uk van (bijna) 2 al klein beginnetje kunnen maken met VD. Dus targetten, flemen enzo geen zware oefeningen(knielen steigeren). Heb al een clicker en denk dat ik ook dat nieuwe VD ga bestellen lijkt me erg leerzaam
Hallo,, mijn paardje is ook tussen de 13/19 en hij vind het heel leuk .. dus waarom niet als het paard zich prettig blijft voelen .. lijkt me geen goed plan als je een paard van 28à30 jaar dit gaat leren maar tot de 20 jaar kan het wel... Gr.Sambunny
maakt neit uti mn pony is 29 en die heeft het dit jaar voor het eerst geleerd. en dat terwijl ze eerst niks van snoepjes of brokjes als beloning moest hebben maar ze vind het nu geweldig
ben je niet bang dat ze zich blesseert 29 is best wel oud mensen die ik ken met een paard in >25 die krijgen pensioen?? maar of je moet er goed trainingen dan kan het wel..
Ik geef momenteel les aan iemand met een fries van 25 en die vind het hartstikke leuk en doet super goed mee! (het paard dan he Eigenaresse ook hoor, daar niet van ) Paard kan het duidelijk prima af en leert prima, pakt het heel goed op allemaal! De oudste fries is overigens 28 geworden, dit paard is dus al echt oud!